Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-01 21:52:54 följande:

Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.

Hoppas att du kommer må bättre när du äter järntabletter
  • Maddisen80

Nu har man ju sommarkortet, så jag och kontaktperssonen och hennes barn ska till folketspark i malmö tror jag sen nåndag ska vi till höörs djurpark :P=)

• Maddisen80

Hej jag vill bara updaterat att jag är inlagd på psykakuten för jag har svåra självmordstankar och jag får inte lov att gå ut

• Maddisen80
    Anonym (Bor i Malmö) skrev 2011-07-12 08:59:09 följande:
    Maddisen80: det låter inte bra. Här är väl inte toppen heller. Ska till vårdcentralen idag. Kolla upp lite o så.
    Hej hoppas att de går bra på vårdcentralen ,jag håller tummar och tår för dig
  • Maddisen80
    jankie skrev 2011-07-12 15:09:53 följande:
    Nu är jag hemma igen efter semestern. Vad härligt det har varit med lite semester. Finns de fikaplaner för oss från Kristianstad?
    Hej vad härligt att du har haft semester, hoppas att du har haft de bra
  • Maddisen80
    mymy skrev 2011-07-12 15:23:56 följande:
    Här är det hyfsat bra så jag ska inte klaga.
    Fråga om du inte kan få lite medicin så du kan sova. När man inte sover så funkar man inte som man ska, det borde dom veta där du är. Kram och krya på dig.
    Hej jo men de värsta är jag får ju zolpidem,propovan och stesolid, sen på natten theralen :( de är tankarna som håller mig vaken
  • Maddisen80

Hej jag går på aktivitetshus som heter hamnen där har man möjlighet att sy,måla,väva,spela sällskapsspel sitta vid datorn dricka kaffe och snacka skit.

Jag had e gärnat kommit till kristianstad fast jag bor i landskrona men nu säger min plånbok stopp med

• Maddisen80
    mymy skrev 2011-07-16 17:03:06 följande:
    Idag har vi varit en sväng till Landskrona o kollat läget på marknaden där. Massor med folk. Underbart väder. Handlade inget, vilket jag inte brukar göra heller, mer än en kebab med vitlökssås. Mums! Åt några tuggor sen fick hjärtat resten. :)
    Hej jag var på landskrona karnevalen i torsdags och såg prebens pågar och jay smith de var faktiskt bra :)
  • Maddisen80

Hej jag har haft ont i tungan och halsen sen 14 juni när jag var uppe i Timrå där trodde apoteket att de var svamp så jag fick besöka vårdcentralen i Timrå och han trodde att de var virus men jag fick ändå munskölj som är för svamp ,jag kan knappt äta eller dricka och jag är knallröd på tungan och brun, men nu igår var jag hos läkaren i landskrona han tror inte att de är svamp på tungan för de bruka mest se de på barn eller de som har dåligt immunförsvar eller cancersjuka men han sa att de kunde vara b12 brist eller järnbrist så får svar om 2 v.

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner