Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.
Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.
Nu har man ju sommarkortet, så jag och kontaktperssonen och hennes barn ska till folketspark i malmö tror jag sen nåndag ska vi till höörs djurpark :P=)
Hej jag vill bara updaterat att jag är inlagd på psykakuten för jag har svåra självmordstankar och jag får inte lov att gå ut
Hej hur är de med er här är de skiit ,har sovit 4 timmar på 4 dar
Hej jag går på aktivitetshus som heter hamnen där har man möjlighet att sy,måla,väva,spela sällskapsspel sitta vid datorn dricka kaffe och snacka skit.
Jag had e gärnat kommit till kristianstad fast jag bor i landskrona men nu säger min plånbok stopp med
Hej jag har haft ont i tungan och halsen sen 14 juni när jag var uppe i Timrå där trodde apoteket att de var svamp så jag fick besöka vårdcentralen i Timrå och han trodde att de var virus men jag fick ändå munskölj som är för svamp ,jag kan knappt äta eller dricka och jag är knallröd på tungan och brun, men nu igår var jag hos läkaren i landskrona han tror inte att de är svamp på tungan för de bruka mest se de på barn eller de som har dåligt immunförsvar eller cancersjuka men han sa att de kunde vara b12 brist eller järnbrist så får svar om 2 v.