Inlägg från: Anonym (flyttar snart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (flyttar snart)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Hej!

Hoppas att det är okej att man hakar på här. Bor i helsingborg nu men ska flytta till lerberget 1 augusti...känner att jag inte har jätte stort umgänge här trots att jag bott i hbg i över 4 år.

Så är det någon som känner för att ta en fika eller promenad en dag så hör av er...Är 31 år och sambo och en bonusson som är 6 år.

Hoppas ni haft en bra dag i solen!

• Anonym (flyttar snart)

Mymy: vad mysigt det lätt att gifta sig och bara ha barnen närvarande. Hoppas ni får en kanon dag!

• Anonym (flyttar snart)
    mymy skrev 2011-07-01 08:32:41 följande:
    Så, då var man fru nu då!
    Allt gick bra även om det tog tid innan jag fick tag på minstingarna, som var hos sin pappa.... De kom en halvtimme före vi skulle vigas men jag hann göra i ordning dem och berätta överraskningen, för de visste ju inget..:)
    Vi fotades i trädgården sen, stora flickan fotade oss med sin kamera. Bifogar en bild så ni får se.
    Brev skickades till anhöriga och telefonen gick varm igår kan ni tro..:)

Grattis!!!
  • Anonym (flyttar snart)

Godkväll tjejer!

Här är en till som bor i helsingborg....ska snart flytta men inte så långt...till Lerberget.

Om någon har lust så tar jag gärna en fika en förmiddag....jobbar bara kvällar fram till semestern om två veckor.

Ha det bra! och sov gott!

• Anonym (flyttar snart)

Hej tjejer!

Tänkte höra om det är någon som är sugen på fika på ondag eftermiddag/kväll i helsingborg?

Jag är förresten 31 år.

Ha en bra söndag! Vad ska ni hitta på med idag? själva ska vi fly från vår lägenhet...ska ha visning så jag hoppas att det kommer en massa follk så att den snart blir såld.

Ha det bra!  Kram

• Anonym (flyttar snart)

Min 1: Jag och sambon ska inte flytta så långt....vi har köpt hus i lerberget...flyttar den 1e augusti.. Längtar verkligen att få en trädgård!

I eftermiddag har jag varit dukig och bakat en massa kakor...ska muta folk som hjälper oss att flytta med fika .

Ha en skön söndagkväll

Fika kl 18 i helsingborg onsdagen den 20e?

Kram

• Anonym (flyttar snart)

Mymy: Jag hoppas att din tonåring förstår allvaret med rökning och slutar att röka. Hooppas du kan sova lite ändå. Har tyvärr inga tips på hur du ska få h*n att sluta.

Skickar en styrkekram till dig!

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner