Inlägg från: Snowbrigade |Visa alla inlägg
  • Snowbrigade

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-06-23 07:46:18 följande:
    Vill gärna ha tips på vad man kan göra med sitt barn i sommar. Har noll ideér själv...tyvärr.
    När jag var liten åkte vi varje sommar på en österlen runda... Åkte till Kåseberga och köpte fisk samt kollade på Ale Stenar,  åkte till Glemmingehus, picknick på stens huvud. 

Sen är det väldigt roligt att åka ångloket mellan Brösarp- sankt olof. 

Picknick i det gröna är dock väldigt viktigt.

• Snowbrigade
    mymy skrev 2011-07-01 08:32:41 följande:
    Så, då var man fru nu då!
    Allt gick bra även om det tog tid innan jag fick tag på minstingarna, som var hos sin pappa.... De kom en halvtimme före vi skulle vigas men jag hann göra i ordning dem och berätta överraskningen, för de visste ju inget..:)
    Vi fotades i trädgården sen, stora flickan fotade oss med sin kamera. Bifogar en bild så ni får se.
    Brev skickades till anhöriga och telefonen gick varm igår kan ni tro..:)
    Gud vad fint!! Grattis! :)
  • Snowbrigade
    Anonym (C) skrev 2011-07-03 10:54:47 följande:
    Jag funderadepå att göra det men visste inte riktigt hur jag skulle lägga fram det. Blev även osäker på om det verkligen var du, annars hade det blivit en väldigt pinsam situation hehe.
    Asch, det blir bara pinsamt om man själv gör det pinsamt.... Gå fram, fråga, är det fel så är det bara att säga ursäkta då har jag tagit fel och du är väldigt lik en annan människa... 

Så egentligen är det inte så pinsamt.. :) Det är något typiskt svenskt tror jag att INTE prata med främlingar... :) 
  • Snowbrigade
    Sanna1986 skrev 2011-07-04 10:47:15 följande:
    Nu har vår dotter tittat ut, 39+5 så man slapp gå över och en flicka som kan hålla tiden:). 24/6 på midsommarafton kom hon!
    Hur går det för er andra gravida?
    Gratulerar! :D
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner