Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Mollly skrev 2013-08-26 19:54:24 följande:
    Nu var det evigheter sen jag skrev här. Tänkte höra med er, när är det ok att börja träna smått igen på gymmet efter förlossningen?
    Runt tre månader har jag för mig. Börja smått, öka successivt. Men det finns nog ingen generell regel för när man kan börja. Du får helt enkelt pröva dig fram försiktigt och köra på därefter.
    They call me white devil, black Jesus, Heaven closes, hell freezes Ego's trippin', scripts keep flippin'...
  • Paradigm
    ander25k skrev 2013-08-27 16:05:05 följande:
    Och vi väntar på att du ska hjälpa dom i tråden med tips och råd på övningar , du hade ändå 10 års erfarenhet , sprid den då .
    They call me white devil, black Jesus, Heaven closes, hell freezes Ego's trippin', scripts keep flippin'...
  • Paradigm
    Familjenärlivet skrev 2013-08-27 16:32:09 följande:
    Jag gillar att träna och min dotter kallar mig träningsnörd. Får man va med här? Glad
    Du är hjärtligt välkommen!
  • Paradigm
    Mollly skrev 2013-08-27 17:05:28 följande:
    Kan man börja lite tidigare med gummiband hemma kanske? Promenader kommer det ju bli, men vill inte skada kroppen med att börja köra styrka för snabbt.
    Känn efter, det är mitt enda tips. Kolla annars in Olgas blogg. Hon är ju inriktad på just "mammaträning".
  • Paradigm
    Litevirrig skrev 2013-08-27 17:44:43 följande:
    Jag är jävligt bra på att träna men är jävligt dålig på att hålla mig borta från alla underbara söta saker! Jag känner grymt sug efter sött heeela tiden, hur blir man av med det?!
    Äta regelbundet och reflektera över när du äter sötsakerna och i kombination med vad.
  • Paradigm
    Familjenärlivet skrev 2013-08-27 17:43:43 följande:

Tack!

Har tränat idag, styrka och löpning! Riktigt skönt.

Härligt! Visst får man en sån där fantastisk energikick efteråt?
  • Paradigm
    Litevirrig skrev 2013-08-27 17:51:06 följande:

Smart.. Jag äter sötsaker när jag inte har något att göra... Så mycket vet jag. Jag äter jättebra och rutinerat förutom när jag får mina sockerattacker.
    Sticka tröjor medan du kollar tv.

• Paradigm

Clownensglädje - Har du psykiska problem?

• Paradigm
    Familjenärlivet skrev 2013-08-28 19:27:26 följande:

Ja, stackars dig som väntar förgäves medan vi andra har trevligt detta forum.
    Tips : Leta någon annanstans.

Det intressanta är ju att "Clownen" positionerar samtliga kvinnor som eventuella offer för hans [illegitima] rätt till deras kroppar. Kräks

Bad clown!

• Paradigm
    För att ta tillbaka tråden till sitt ursprungliga syfte så har jag inte tränat så mycket idag. Jag gick ett PW på en timme imorse innan frukost. Jag längtar till att kunna sätta igång mer hårt, hur det nu ska gå med tanke på heltidsstudier och jobb samt annat "trams" man ska sätta sig in i också.

I like that body, Brittan...
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!