Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Scratchy - De hjälpte faktiskt. Tack!

• Paradigm
    Scratchy skrev 2013-08-23 22:44:25 följande:
    Finns fler när du behöver. Bara att säga till...
    {#emotions_dlg.flower}
    They call me white devil, black Jesus, Heaven closes, hell freezes Ego's trippin', scripts keep flippin'...
  • Paradigm
    Clownensglädje skrev 2013-08-24 16:47:27 följande:
    Dåligt med tränade och snygga kvinnor här inne...
    Som om det skulle ligga något värde i att vara snygg och tränad...
    They call me white devil, black Jesus, Heaven closes, hell freezes Ego's trippin', scripts keep flippin'...
  • Paradigm

Men vilken läskig bild! Hua! Det är nått creepy med clowner alltså. Hur ska jag sova i natt. Jag får hämta nallen.

• Paradigm

Ander25k - jag bara känner hur testosteron bara flödar ur bilden

• Paradigm
    Sorbus skrev 2013-08-25 14:36:15 följande:
    Aj, jag har fått problem med min axel och överarm. Det började för ett några veckor sedan efter att jag kanske tagit i lite väl fler dagar i rad i kombination med annat i vardagen som frestar på samma muskler. Då vilade jag armen och knaprade lite antiinflammatoriska och tyckte det blev bra, men efter en lång flygresa i ekonomiklass och att ha sovit lite snett så är det tillbaka. Skitstörigt eftersom det påverkar träningen. Goda råd om hur jag blir av med detta? Det är utsida axel och ner längs utsida överarm som gör ont. I vissa lägen känns det inte alls, men i framförallt utåtroterande rörelser kan det ta tokont.
    Jag önskar att jag kunde ge några goda råd, men jag kan inte. Hoppas det blir bra snart, det är inte kul att ha ont. *helande kramar*

----

Idag simmade jag igen och är helt slut, körde på ett hårt tempo. Nu känns det dock überhärligt men snart börjar allvaret igen, om cirkus sju dagar.  
  • Paradigm
    Litevirrig skrev 2013-08-26 20:09:44 följande:

Kan man bara hoppa in eller är ni en särskild grupp nu? Glad

Välkommen! Jag gillar Ior också.
  • Paradigm
    Litevirrig skrev 2013-08-26 20:37:38 följande:

Tack! Glad Ior är skön, han tar det lugnt han.
    Har en förmåga att tappa sin svans emellanåt dock.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!