Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Clownensglädje skrev 2013-07-05 00:33:56 följande:
    Ja löpning formar ju inga kroppar direkt men bra kondis är ju inte dåligt att ha.
    Nog formar det kroppen, sedan om det är som man önskar är en annan sak.
  • Paradigm
    giftgrodan skrev 2013-07-05 17:56:40 följande:
    Får man vara här även om man inte är nån direkt "nörd" utan behöver lite motivation och input?
    JA! Skrattande

VÄLKOMMEN! {#emotions_dlg.flower}
  • Paradigm
    Clownensglädje skrev 2013-07-05 20:57:02 följande:
    Bilderna såg man inte mycket..
    Jag som trådstartare ber dig lämna tråden, kan du vara snäll och göra det? Skrattande
  • Paradigm
    Clownensglädje skrev 2013-07-05 23:15:12 följande:
    Tveksamt. Ska du forma kroppen så får du börja viktträna gullet!
    PUSS! Kyss
  • Paradigm

Clownensglädje - jag tränar för min skull, för att det är kul, inte för att behaga andra. Men tack för tipset!

• Paradigm

Clownensglädje - förmodligen gör många det, vilket inte heller är unikt för tjejer såsom du (verkar) vilja måla upp det. Som sagt, din poäng har framkommit. Tack!

• Paradigm

Scratchy - Ja, det är jag! Läser allt, men jobbar för fullt och hinner inte kommentera något, nästan. Snart semeeester!

• Paradigm

Clownensglädje - med tanke på ditt senaste mail så har jag ingen lust att svara dig mer. Ha det gott!

• Paradigm
    Maria1982 skrev 2013-08-06 11:02:53 följande:
    Onödiga kommentarer som "tjejer ska styrketräna.." undanbedes vänligen men bestämt nu.

Jag löptränar ju en del. Har börjat få ont i knän och en ljumske. Ska jag ignorera och tro att det går över med tiden eller ska jag lägga om träningen lite?
    Jag skulle lägga om träningen också för att checka av om det verkligen är löpningen som är orsaken.
  • Paradigm

Just nu har jag "lämnat" löpningen och simmar istället, intervall såklart. Kul!

Det är okej, man behöver inte tycka lika.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!