Träningsnördar - här samlas vi!
Här går det skitbra! Jag är snart där igen! Kuuul!
Här går det skitbra! Jag är snart där igen! Kuuul!
Jag äter lite fet filmjölk med müsli innan jag kör mitt intervallpass. Annars skulle jag inte orka lika mycket. :)
Hallå! Behöver lite respons på nedanstående!
Jag ställer mig en aning skeptisk till en sak. När jag googlar hur snabbt man springer 5 km, påstod folk, inte vidare vältränade, att de sprang 5 km på 20 min. Det betyder att de springer 15 km/h. Det är snabbt! När jag, enligt min mening, var vältränad sprang jag 5 km på 23 minuter och var rejält trött (på löpband). Jag var 24 år då, om det har någon betydelse.
Iaf, jag kan tänka mig att idrottare som tränar på elitnivå håller sig på 15 min och där under, men en vanlig vältränad Svensson?
Tänker jag fel?
Här var det livat :D
Körde ett tungt hemmapass igår. Fick upp pulsen rejält och svettades som bara den!
Imorse blev det att gå upp och springa 5 km på tom mage (hade laddat med kolhydrater på kvällen).
Imorgon väntar gymmet!
Missme83, självklart minns jag dig! :))) och du är självklart välkommen med kloka råd ( o annat för den delen) om du känner för det!
Ander25k, yey!! :))
Fin mage också!!
Välkommen Ump!! :))
På träningsfronten:
7km löpning varvat med intervall igår
10km löpning varvat med intervall idag
Kostsidan:
Äter inte ris, potatis, pasta, bulgur, ljust bröd
Annars äter jag havre, grovt bröd, men det är väl det enda jag äter på snabba-kolhydratsfronten.
På träningsfronten:
7km löpning varvat med intervall igår
10km löpning varvat med intervall idag
Kostsidan:
Äter inte ris, potatis, pasta, bulgur, ljust bröd
Annars äter jag havre, grovt bröd, men det är väl det enda jag äter på snabba-kolhydratsfronten.