Träningsnördar - här samlas vi!
Ponzi, måste checka ju!
Ponzi, måste checka ju!
För mig dras allt från magen och inte armarna, eller låren och rumpan. Jag fattar inte.
Jag börjar på riktigt igen den 12:e. Ska bli så kul!!!
Fan, skrev värsta långa inlägget!
Iaf, börjat träna igen. Målet är att springa 13 km på en timme, och 5 km på 22 min igen. just nu ligger jag på 9,5 km, något som var som uppvärmning innan, lätt som en plätt.
Dessutom har jag 7-8 kilo att gå ned, varav 2 kilon som har hoppat på den senaste veckan då jag började träna. Hoppas att det är blodvolymen som spökar och inget annat.
Jag tänkte lägga fokus på intervallträning på löpning, på cykel, simning och köra på funktionella övningar + strikt kost. Jag hoppas att det ger ett fint resultat till sommaren.
Jag tror kosten är nyckeln för dig iaf, jag antar att du har en stark kropp redan.
Jag blir iallafall motiverad av att kolla bilder där min kropp var som bäst, det är min morot.
Just det ja, skriv gärna i den andra tråden in vad ni äter (eller här). Känner att jag får idetorka emellanåt. Mycket kyckling o sallad här bara. Väldigt tråkigt!
Tack för matinlägget misskaos!!!
Sjukt nöjd med dagens träningspass!! Har dock sjukt barn i vattkoppor så det får bli en lugn vecka därefter. Skittrist. Men men.