Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Hej tjejer!

Här känns det som om jag och barnen har varit sjuka i all evighet. Det började med att sonen blev sjuk . Därefter smittade han dottern som blev sjuk i krupp och sedan smittade hon mig. I och med att det är virus så finns det inte så mycket mer att göra en att dricka en massa och vila. Till råga på det så har min laptop gått sönder. Jag lånar just nu makens arbetsdator (laptop). Med andra ord sitter jag (nja, ligger avdäckad i soffan) och tittar på disneychannel i princip hela dagarna. I dag känner jag att jag har styrka att handla lite mat. Så det blir dagens träning.

• Paradigm
    MissMe83 skrev 2012-07-18 15:30:12 följande:
    Jaha, nu ligger man och väntar på röntgen på akuten. I nackkrage! Blev påkörd bakifrån av en annan bil för två timmar sen. Behöver jag säga att jag är duktigt trött på min otur!!!
    Stackare!
  • Paradigm

Nej, nu jäklar ska jag ta tag i träningen igen!

Jag har inte tränat på 9 månader och kosten har varit under all kritik. Givetvis har detta påverkat kroppen och konditionen. Jag har lagt på mig 5 kg och orkar knappt springa 5 km. Innan sprang jag 13 km på en timme!

Nu ska jag ned i vikt (även om jag hatar att "gå efter vågen" metoden) och konditionen ska bli bra igen!

Heja, heja! Skål

• Paradigm

Sprungit 40 minuter eller tja... joggat. Körde lite intervall på slutet också. Härligt!

Frukost blev det grovt bröd, stekt ägg och ett glas proviva (?) blåbärsjuice.

Till middag blev det köttgryta (bönor, kött, palsternacka, morötter, zucchini) och ris. Gött!

• Paradigm
    MissMe83 skrev 2012-09-01 10:54:40 följande:
    5 km löptur avklarad! Fy sjutton vad tungt det var idag inte det minsta skönt!!
    Det går i vågor det där. Kroppen som säkert är upptagen med att bygga upp muskler. Flört
  • Paradigm

Jag hinner inte träna!!! Jag blir galen!

Hinner max springa 2 ggr i veckan och kilona smyger sig på. Trist!

• Paradigm
    Ponzi skrev 2013-02-10 11:55:00 följande:
    Varit relatvit fullt ös på gymmet, dock dålig på uppdatera här märker jag, hänger dock mest på kollozeum numera:P

Detta från veckan som varit gick riktigt bra slog flera nya rekord:D

PB: Person Bästa ( nytta alla)

PB :bänk 110, vågade inte på mera då jag inte hade någon som passade.
    PB :Benböj 120 kg, sedan började man märka av knänan när man gick ner så nästan rumpan var i golvet.
    PB: Benpress, 280 kg ( sedan kände man av kän igen:P)
    PB :i sned handelpress 47.5 kg (bröst),
    PB: MIlitärpress 65Kg,
    PB : hantelpress( axlar) 30kg, vete fan varför jag orkar så satans mera i hantelpress än i militärpressen:P
    PB : bar-curls 60 kg
    PB Tricepspress(i maskin) ~80( det är engelska/amerikanska enheter)
    Man?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!