Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Jennnyn skrev 2011-09-08 20:19:20 följande:
    Axlar, bröst, triceps ikväll! Värmer upp just nu
  • Paradigm

Ingen som vill komma hit och lapa lite sol? Jag har tillgång till eget gym och pool! *försöker desperat locka hit en träningskompis*

Saknar att ha någon träningskompis och gärna på samma nivå så att man kan springa tillsammans.

• Paradigm
    MissKaos skrev 2011-09-08 20:23:36 följande:
    Ja.. Men jag är nu ingen "riktig" sjuksköterska. Kroppen är för mig ett mysterium, och ge mig material till en omläggning och du ska få se på trassel.. (om det inte är sönderskurna armar, fixar jag fint)
    Jag kan bara saker som sitter i huvet på folk.
    ETSS skrev 2011-09-08 19:05:58 följande:
    Hörni, mesveckan är avklarad om jag håller mig från något fler konditions eller gympass till på måndag. Räcker det med en eller bör jag har flera?
    Du ska invänta provsvar och ta det lugnt fram tills dess. Order.

Sprungit idag. Men min j-a GPS funkade inte. Gissar på 13-14 km i lugnt tempo (90min) Seg i benen men skönt ändå. Hade velat ha lite piggare ben, vill vill vill kör 2 mil.
    Jag vill också köra 2 mil! Tror jag orkar det på 2 timmar.
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-09-08 20:45:56 följande:
    Såhär såg jag ut precis när jag började träna. haha sjukt trött när jag tog denna bild. Men det kan ni ju bortse frånFlört
    Nice boobies, om man får säga så om man är tjej. Nej, jag föredrar det manliga könet. Öh, vad OT jag blev. Visst har du fött barn? Om du nu har gjort det så syns det inte.
  • Paradigm
    Jennie med ie skrev 2011-09-08 20:54:38 följande:
    Hej allihopa! Jag fick höra att jag var saknad