Träningsnördar - här samlas vi!
Tanken är långpass löpning i morgon, minst en halvmara om min löparkompis kan.. Har så svårt att löpa längre sträckor själv.
Min backup om hon ställer in i morgon är nog att köra intervaller.
Så fort jag har semester så sabbar jag min kosthållning, dvs jag fortsätter äta skräp när semestern är över . Idag åt jag korv & bröd på Ikea och till det en LÄSK . Jag kan väl äta nån korv ibland, men helst inte Ikeas myskokorvar då. Har även hittat snask, som inköptes på DK-färjan och det var jag ju tvungen att smaka på, ååååh *morr*.
Jaha, det blir inget gym idag . Maken kom hem nyss och gymmet stänger om 40 minuter. Får bli lite friluftslöp sen istället....om det inte regnar tooo much dvs.
ÄNTLIGEN, efter 5 dagars uppehåll, kom jag iväg till gymmet . Det började trögt på uppvärmningen och modet föll en aning, men sen släppte det och det blev helkropp styrka följt av 45 minuter på löpbandet. Nöööjd! Jag ska se om jag kan klämma in en powerwalk ikväll också.
Nu blir det lite mat: apelsin med naturell yoghurt, linfrön och blandade nötter.
Nu har ett paket Finn Crisp flyttat hem även till mig
Idag blir det grillning: scampispett med en sallad till. Min man får äta vitlöksbrödet och den feta såsen. Han bryr sig inte om sånt alls .