Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Ser att mitt inlägg är postat 11:58. Jag ligger 2 timmar plus här.

• Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-07-20 11:51:27 följande:
    jag blir tokig av att sitta hemma, jag vill träna
    Vad hindrar dig att träna?
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-20 12:03:14 följande:
    Jag väntar på en inköpt pulsklocka och en burk med kom-igen-tabletter (att intas före träning). Det blir roligare att träna när man har massa gadgets, snygga kläder, pulver och tabletter - även om det inte låter så bra med just tabletter *harkel*....så är det ett helt godkändt kosttillskott.
    Jag måste köpa  nya snygga träningskläder och skor!
    Men ang pulver så är jag lite rädd för att bli stor, men det kanske är en myt?
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-20 12:04:03 följande:
    Var är det du bor? *nyfiken*
    UAE - Dubai.
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-07-20 12:07:50 följande:
    fick ett insektsbett i helgen som gjort att mitt ben svullnat upp.. måste ha benet i högläge tills svullnaden lagt sig..
    Men gud, vad var det för insekt?
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-20 12:06:49 följande:
    Inget sånt tillskott (bulk) utan bara återhämtningspulver (protein).
    Okej, bra då vet jag. Jag är inte insatt ALLS när det kommer till pulver. Vad var det du drack för något? Märke?
  • Paradigm
    MrsTM skrev 2011-07-20 12:10:06 följande:
    Hej! Ny i tråden, har fyra göteborgsvarv och en tjejklassiker bakom mig!

Har nu ledsnat lite på löpträning och tränar istället extra mycket styrka då jag försöker bli gravid. Ryggen ska orka släpa runt bebben både före och efter förlossning! =)

Gummibandsträning i hemmets lugna vrå is da shit! För att inte tala om maghjul, en bättre magträning finns inte. Börja från stående, rulla fram tills näsan är rakt ovanför hjulet och kroppen är rak. Stå kvar i plankan i 20 sekunder, dra tillbaka. Upprepa tio gånger! Sen värker magmusklerna i fyra dagar efteråt, men det är det banne mig värt, ha ha!

Bra tråd detta!
    Maghjul låter som något som skulle passa mig! Synd att gymmet inte har det redskapet dock.
    Vet du bra övningar med pilatesboll? Tänkte börja med det nästa vecka.

Välkommen förresten! Skrattande
  • Paradigm
    Gryndrömmar: Perfekt! Tack!

MrsTM: Okej, ska kolla in någon sportaffär (Bor utomlands). Blev riktigt sugen faktiskt då jag inte blir trött av situps, crunches, osv längre utan får hålla på i en jäkla evighet.
  • Paradigm

Skitbra sida! Ska lägga upp den i trådstarten!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!