Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Men attans, jag har gått ner i vikt (läs muskler). Missad träning tillsammans med aningens för lite mat, morr vad man tappar fort då. Men idag känner jag mig iaf piggare och solen skiiiiner Solig. Jag tänkte försökamig på ett besök till gymmet ikväll *spännande*. Idag ska jag annars mysa med barnen och i helgen jobbar jag. Vad har ni för planer?

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Mollly skrev 2011-09-09 15:54:31 följande:
    Idag gick träningen inte alls bra. Sprang bara 2.8km gjorde två olika plankor och bänkpress. Kände mig lite yr och inte riktigt motiverad. Kanske för att jag fyller år idag och ville hem till sambo och barn. Han vet hur gärna jag vill gå på massage, så jag fick ett presentkort på massageHjärta
    Vilken härlig present Grattis på födelsedagen {#emotions_dlg.flower}
  • Tullemi

Idag vaknade jag och kände en klar förbättring i knät . Snaaaaart kan jag träna som vanligt igen. Nu är det 2 veckor sen jag var på gymmet och jag saknar mitt "flow".
    Ni är alla så himla duktiga, tycker jag. MissKaos & Favete: ja vad ska man säga om er två, jag är nästan mållös, ni är fantastiska. Ni sporrar mig i min tillfälliga frånvaro.
    Idag har vi varitpå IKEA (har en ledig dag) och jag trorminsann att barnen har roligare där än vad jag har . Syndade och åt ett halvt wienerbröd Tungan ute.

• Tullemi

Jag har för mig att nån nämnde "Mindfullness" i tråden för ett tag sen. Det hade varit nåt för mig. Jag är disträ och ofokuserad, stressad och lättirriterad. Inte jämnt så klart men disträ känner jag mig mest hela tiden. Vet tex inte var jag har lagt nycklarna 2 minuter efter att jag lagt ifrån mig dem.....

• Tullemi

Grattis grattis MissKaos {#emotions_dlg.flower}. Ha en underbar (blåsig ) dag.

• Tullemi

Nu sitter jag och dricker en proteinshake (med banan, hallon och gul kiwi) för jag har TRÄNAT . Första gången på 2 veckor och jag fick ta det ganska lugnt med tanke på knät, som inte är helt 100 än. Men det gick bra . Fast jag märkte att jag tappat lite styrka på dessa 2 veckor - skrämmande ju Förvånad.Förfallet går snabbt!
    Idag har jag ett segt kvällspass på jobbet, men det ska väl gå det mä . Ha en bra dag alla glada!

• Tullemi
    MissKaos skrev 2011-09-13 10:41:29 följande:
    Fick just min favvokaka av en kollega En chokladbiskvi bor i min mage
  • Tullemi

Primrose: det heter diet fuel och kommer från body science, svenskt märke.

• Tullemi

Jennnyn: Det finns några Bosu-övningar på www.dintraning.se.

Morr morr; min chef har lagt in mig på utbildning på min lediga tid. Jag vill verkligen gå på kursen (och jag ska gå) men jag uppskattar inte när saker hamnar utanför schemat. Där rök tex min torsdagsträning

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!