• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Fattig student skrev 2011-08-07 20:47:14 följande:
    Dags att öka på löpbandet? Hur fort går det?

Klappa dig på axeln och tillåt dig vara stolt. Grymt bra jobbat!
    Jag går på löpbandet på 8.9, ökar jag måste jag börja springa och det pallar inte mina benhinnor tyvärr. Men jag kan köra lite längre tid än vad jag gör kanske Glad
    Kanske något tyngre vikter är bättre, längtar efter att börja med fria vikter i alla fall.
    Tack Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-07 20:55:11 följande:
    Springa med vikter kanske? Aldrig testat och vet inte om det är bra, men annars så kan du ju köra ett längre pass som du säger eller kombinera med uppförsbackar dvs om dina benhinnor klarar av det.
    Vikter måste ju funka, sen finns det ju som du säger program, jag har bara kört utan.
    Det måste testas, tack för tips Glad
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-07 20:55:21 följande:
    shit kan du gå så snabbt? jag kan knappt gå i hastigheten 7. haha
    Jo jag går fort som fan då jag går, halvspringer är väl närmare sanningen, tar långa kliv och ibland tror jag att jag ska välta bandet då jag ångar på Glad
  • ETSS

Det var väl egentligen dax för min powerwalkingdag i dag, men vi har sådant otroligt eländigt väder här att jag får se om jag kommer ut. Om det blir bättre Glad
    Annars går jag nog på gymet sen, körde rygg/stuss/ben igår så jag kan ta överkropp/axlar/armar/mage idag.

• ETSS

Hej igen, måste få beklaga mig lite. Vi har så övermåttan taskigt väder att det enda effektiva regnskyddet är en bil och någon sådan har jag inte. Om det inte har gett sig innan kvällen får jag nog en vilodag från träning fast jag inte vill ha någon. Fy vilket väder!

• ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-08 18:49:01 följande:
    Men tjejer, ni kan ju alltid träna hemma.
    Så dumt det tänkte jag inte ens på, var bara sur för vädret. Nåväl ny dag idag, ska jobba lite, det är i alla fall lite kroppsligt ansträngade, får se om det blir mer träning sen Glad
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-09 01:27:30 följande:
    Hej alla duktiga!

Jag är i Stockholm hos min bror och har inte tränat på tre dagar! Men däremot vräkt i mig en massa skräp. Börjar få lite lätt abstinens nu..I morgon ska vi dock träna på World Class vid Nybroplan där han hänger en del Blir spännande. Kanske finns det en del ögongodis där också (är nybliven singel om ni undrar he he)
  • ETSS

Hoppas att min enegi ska vara mer på topp i morgon. Blev så trött och det mest ansträngande jag kommer att göra är nog att stänga datorn och vända blad i en bok Glad

• ETSS

Godmorgon på er. I dag är jag taggad, och ska köra dubbla pass på en dag om inte något väldigt oförutsett inträffar.
    Förmiddagen viks åt en ordentligt powerwalk, på kvällen blir det styrka armar/axlar, rygg, mage. Håller på att ha en riktigt okej överkropp nu och början till midja, stussen helt okej på benen syns muskelrörelser Glad
    Har fortfarande samma problemområden dock; insidan av låren och magen.
    Jag tränar oftast på ett eller annat vis 6 dagar i veckan. Varannan dag över/underkropp och en eller två gånger i veckan en powerwalk. Hur lång tid tar det innan man börjar se några resultat där?

• ETSS

Hjälp jag kommer mig inte ut.. och det var ju dubbla pass som gällde idag..

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!