Träningsnördar - här samlas vi!
Klappa dig på axeln och tillåt dig vara stolt. Grymt bra jobbat!
Kanske något tyngre vikter är bättre, längtar efter att börja med fria vikter i alla fall.
Tack
Det var väl egentligen dax för min powerwalkingdag i dag, men vi har sådant otroligt eländigt väder här att jag får se om jag kommer ut. Om det blir bättre
Annars går jag nog på gymet sen, körde rygg/stuss/ben igår så jag kan ta överkropp/axlar/armar/mage idag.
Hej igen, måste få beklaga mig lite. Vi har så övermåttan taskigt väder att det enda effektiva regnskyddet är en bil och någon sådan har jag inte. Om det inte har gett sig innan kvällen får jag nog en vilodag från träning fast jag inte vill ha någon. Fy vilket väder!
Hoppas att min enegi ska vara mer på topp i morgon. Blev så trött och det mest ansträngande jag kommer att göra är nog att stänga datorn och vända blad i en bok
Godmorgon på er. I dag är jag taggad, och ska köra dubbla pass på en dag om inte något väldigt oförutsett inträffar.
Förmiddagen viks åt en ordentligt powerwalk, på kvällen blir det styrka armar/axlar, rygg, mage. Håller på att ha en riktigt okej överkropp nu och början till midja, stussen helt okej på benen syns muskelrörelser
Har fortfarande samma problemområden dock; insidan av låren och magen.
Jag tränar oftast på ett eller annat vis 6 dagar i veckan. Varannan dag över/underkropp och en eller två gånger i veckan en powerwalk. Hur lång tid tar det innan man börjar se några resultat där?
Hjälp jag kommer mig inte ut.. och det var ju dubbla pass som gällde idag..