Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

ETSS skrev 2011-07-02 09:45:33 följande:
    Har just varit ute och gjort mitt pass i skitväder. Hade ingen internetuppkoppling innan så jag kunde inte ens få peppning av er att ta mig ut, men nu är det gjort :)
    Duktigt Var oxå ute och gick i regnet imorse, man blir så glad när man inte låter vädret trotsa en
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen
    OnMyWay skrev 2011-07-03 19:58:38 följande:
    Nää fy, hoppas du får en bättre natt idag.. Sömnbrist är inget att leka med, jag blir ett monster Demon

Har tränat idag,
    20 min på crossen
    40 min styrka
    och avslutade med 10 min rodd.
    Det va såå skönt
    Snyggt jobbat Själv har jag fem dagars återhämtning nu, fyra dagar kvar och jag vill redan tillbaka till gymmet Får nog gå upp och hälsa på imorgon och snacka lite skit iaf
  • Gryndrömmen
    Fattig student skrev 2011-07-04 12:04:14 följande:
    Hehe, men det är ju kul att du känner så och inte tvärtom.
    Ja precis Vill vara back in buisness så att säga haha
  • Gryndrömmen

Härligt med spinning, har inte spinnat på flera veckor.. saknar det tokmycket, spinningskorna står och dammar.. men på lördag är det dags igen Längtar!!

• Gryndrömmen

Jag använder ett nytt proteinpulver som heter micro 100% whey lactosefree och jag är nöjd, tycker inte det smakar sötningsmedel :)

• Gryndrömmen

För mig har proteinshakesen gjort stor skillnad, är inte lika trött efter träning och orkar mer under passet :)

• Gryndrömmen

Men prova andra för även om dem smakar lite udda så tröttnar man snabbt på choklad Speciellt jag som dricker mellan 1-4 på en dag

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!