Träningsnördar - här samlas vi!
Jennyn: Jag körde två BP pass förra veckan och de var helt ok. Kör alla samma pass måntro? (Le Mills)
Jennyn: Jag körde två BP pass förra veckan och de var helt ok. Kör alla samma pass måntro? (Le Mills)
Vad fina ni är! Herregud, sluta ha ågren över era kroppar
Så här ser jag ut efter fyra kids, detta är min "före bild" som jag tog häromdagen för att ha något att jämföra med vid nyår då mitt första delmål förhoppningsvis är nått.
När jag ändå är här inne och skriver så kan jag meddela att min spinning-premiär får vänta tills nästa vecka då mina ben är rätt så möra efter en spontan intervall runda idag på fm.
Tänkte köra axlar, rygg och tricept i gymmet istället om min make behagar komma hem från golfbanan i tid
Här är en till som är hemma men det gick inte så bra.
När jag skulle åka så var det lite kaos hemma med en pigg treåring och en 15 veckors bebis som fått feber De två stora hade hunnit somna innan jag åkte så jag bestämde mig för att åka ändå men det blev ett halvdant pass på 40 min armar/rygg och sedan åkte jag hem istället.
Trist när motivationen tryter men förhoppningsvis går det bättre i morgon då jag tänkte hinna hänga med på Bodypumpen oxå