• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Äntligen har jag gjort mitt pass, det blev rygg, mage, rumpa, ben.
    I morgon har jag gett mig den på att fixa två, powerwalking på förmiddagen och styrke överkropp på kvällen.
    Det är skönt att känna sig på G igen efter några dagars vila Glad

• ETSS

Fick inte något dubbelt träningspass i dag heller, dagen och kvällen viks för annat, så det blir bara powerwalking på morgonen.
    Har frågat i denna tråd tidigare men jag provar igen: Är det någon som känner till något man kan göra mot krampande benhinnor? Jag gör stretchövningar, äter Kalcium och Magnesium, finns det något annat man kan göra?

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-05 10:54:44 följande:
    Gah!  Nu kommer jag få stå och kissa närmsta veckan., ;)
    Jag sätter ju upp prio för muskler jag vill utveckla varje termin och den här perioden är det ben, axlar och triceps...
    Igår körde jag ett tungt benpass och träningsvärken kom smygandes redan igår kväll. Och det blir värre. Och värre. Och jag älskar det ;)

Igår var vi på bio och såg HP, sista delen och innan det åt jag Surf´n Turf på Allstar. Finns det nåt godare än en riktigt blodig oxfilé?

Fredag igen då.
    Ska strax till gymmet och köra ett axelpass - regnet öser verkligen ner här så jag känner mig rätt osugen på att gå ut dock.
    Ikväll lagar jag Korianderkyckling och serverar med naanbröd. Gott!

Vad äter ni?
    Oj vad gott det lät Glad För mig lär det bli karre av något slag, funderar på att göra det enkelt och steka skivor som kotlett. Har så mycket att jag även kan fylla några bitar med salvia, citron och annat gott. Kanske lite couscous to go along. Broccoli till, oj vad jag blev hungrig Glad

Träning då, det blir överkropp/rygg/mage, har gett upp med dubbla pass, nu är det så kallt och regnigt att det inte känns så kul att vara ute. Huvudsaken är ändå att det finns något sätt man kan ta ut sig kroppsligt på Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-05 14:44:42 följande:
    Idag äter vi grillad Entrecôte, rödvinssås, ugnsbakade rotfrukter (testar bl.a sötpotatis) sallad, yoghurt med örter/vitlök/chili och för den som vill ha; vitlöksbröd. Sen till efterrätt görjag Gino med vaniljglass, mums . Vi ska alltså ha gäster, annars äter vi inte så här
    Åå.. slurp! Var bor du? Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-05 16:07:47 följande:
    Skynda dig! Ta tåget till GBG, det tar väl bara 18 timmar eller nåt
    Ha ha, ja något sådant, middan hinner bli rätt kall men tack för erbjudandet Glad
  • ETSS

Har gjort bort min träning för dagen. Det blev gymet; armar, överkropp och rygg Nu väntar godis och chips och allsköns onyttigheter Glad

• ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-05 19:51:46 följande:
    Oh vad gott med chips! Jag fullkomligt älskar Dill och gräslökschips Tungan ute
    Samma här, det är favoriten.. med en god dipp till Glad Här där jag bor är det en festivalhelg, det är fest överallt och grannens subwoofer arbetar hårt. Eftersom jag är nykter, hemma själv och dessutom har varit nyttig tycker jag mig förtjäna lite gott Glad
  • ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-05 20:08:01 följande:
    Jag har snart haft två vita veckor. Kanske förtjänar även jag lite chips då ;)
    Helt klart förtjänar du chips Glad
  • ETSS

Mina chips är nyinköpta och oöppnade Glad Nu ska jag kicka lös på dem och några avsnitt av Dexter på DVD´n Glad

• ETSS

Godmorgon på er. Vad ni äter mycket gott Glad
    Det blir utomhusträning idag, en timmas powerwalking i riktigt snabb takt, bara jag hinner vakna ordentligt, är rädd för att det kommer att ta lite tid Glad

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!