Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Jennnyn skrev 2011-07-14 13:39:18 följande:
    Jag brukar direkt efter träningen dricka en proteinshake. Den har jag med mig och blandar till direkt i omklädningsrummet innan jag duschar. Sedan efter någon timme ser jag till att få i mig något proteinrikt såsom kött/kyckling/fisk med långsamma kolhydrater till. Tränar jag sent på kvällen brukar jag äta kesella med bär alternativt smoothie gjort på vaniljyoghurt, proteinpulver och frysta bär. Brukar även försöka se till att få i mig lite fetter i form av nötter, avokado eller liknande.

Dock kan jag villigt erkänna att jag fuskat en jäkla massa nu under sommaren och ätit mindre nyttigt. Har blivit en massa glass nästan varje dag. Är ett riktigt glass-freak sommartid
    Om du vill vara nyttig, men frossa i glass så finns det ju yoghurtglass.
  • Paradigm

Hallå i stugan! Ville bara säga vad duktiga ni är allihopa!! =))

• Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 16:18:24 följande:
    Tackar, tackar, tar åt mig av bara farten Glad Blir det något pass för dig ikväll?
    Ja, jag tror det och hoppas på det! Gymmet är bara två våningar upp så det är bara att ta hissen om suget skulle falla på.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 16:28:21 följande:
    Men så härligt, så vill jag med bo! Själv får jag knata en liten bit, men det är ju sommar, får ta det som uppvärmning Glad
    Åh, svensk sommar! Riktigt underbar!

Hur går det med träningen? Känner du att du blir starkare, piggare osv?
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 16:35:04 följande:
    Mmm Glad
    Jo lite och det behövs. Men jag har ju gått eller cyklat 6 dagar i veckan i några månader innan. Men nu håller jag på att kanske känna mig ytterligare lite mer på alerten. Vad tror du om armar/rygg en dag, vila en dag, Midja/stuss/ben en dag, vila en dag osv?
    Jag tror på att variera träningen absolut, och att dela upp den. Du tror jag att man prestera tuffare vid varje pass! Det beror på om man vill träna uthållighet eller ej.
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 16:44:58 följande:
    Mm, hade tänkt öka på nästa gång, vill bli av med lite sladder Glad Sen kanske göra annat lediga dagar, promenera, cykla osv Glad
    Huvudsaken är väl att man rör på sig egentligen!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 17:12:14 följande:
    Favete linguis, sen blir det FinnCrisp med något gott gish på Glad
    Jag gillar't!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 18:54:57 följande:
    Hemmagjord coleslaw eller avocado och tomatröra med löksalt, vi får se, FinnCrisp är garanterat Glad
    Det där lät ju riktigt gott! Det lär jag kopiera!
  • Paradigm

Snart beger jag mig iväg för att träna. Det blev inget igår. Fullt upp med flyttning!

• Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-16 12:28:11 följande:
    Jamen det är då ett träningspass att flytta Glad Nytt boende?
    Japp, nytt boende! Skönt!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!