-
Vad är Cornetto? Glass?Tullemi skrev 2011-07-11 19:16:23 följande:Urk, åt en Cornetto och nu mår jag illa...... borde gå till gymmet och springa av mig illamåendet....
-
Alltid bra med ett mål som även är mätbar! =)Gunsan75 skrev 2011-07-11 19:51:50 följande:Var ut med väninnan på ett lättare löppass nu i kväll då vi konstaterade att det var vårt första träningspass på vår väg mot klassiker nr 2
Superkul ju, kan rekommendera det som mål för träningen. -
Snälla, du kan inte skicka hit lite Karamellkungen till mig. Finns inte här. Kanske tur det ändå.ETSS skrev 2011-07-11 19:42:40 följande:Jag menar "vänta", inte "spara"
Nåväl nu väntar godis och repris av Dexter, säsong 1 :) -
Du kan alltid träna hemma, men jag vet, det ger inte samma effekt eller känsla.mandie skrev 2011-07-11 22:12:23 följande:
Shit vad utebliven träning kostar på mitt humör. Maken fick akut rycka in och jobba extra ikväll/natt och min tid till träning fick strykas. Ensam hemma med yngsta dottern som redan somnat när maken fick sticka. Haha övervägde en stund att lyfta över henne i vagnen för en snabb promenad åtminstone, men förnuftet fick råda så jag avstod :) Men nu känner jag mig galet rastlös och tråkig :/
Funderar på hur jag ska göra på den kommande semestern. Vännerna vi ska åka med tjatar om att jag minsann får lämna löparskorna hemma, det är ju seeemester. Men jag lovar ingen vill ha med mig att göra om jag ska avstå från träning i en hel vecka! :P
-
ETSS skrev 2011-07-12 07:16:11 följande:*skickar ett lass*
-
Jahopp, här verkar det dött.
Dagens pass blev 25 minuters löpning, 5 km samt 20 minuters cykling, 10 km.
Ingen styrka då jag körde sådant hårt pass dagen innan. -
Jag önskar att jag orkade pallra mig ut en tidigt morgon, men jag sover hellre.ETSS skrev 2011-07-12 20:08:12 följande:Inte helt :) Ska ut och powerwalka men först i morgon bitti, det blir tidig kväll ikväll :)
Jag tror det skulle ge en väldig effekt i alla fall för min del. -
Jag har två små barn så jag är nog aldrig riktigt full av energi, inte på morgonen i alla fall.ETSS skrev 2011-07-12 20:13:56 följande:Tror kanske att det ger bästa effekten när man känner att man orkar/ full av energi, när nu det är på dygnet, för mig gäller the early bird that stones the crow o s v.. Var och styrketränade igår kväll, det var jobbigt för mig iom att det var efter 17, men härligt
-
Bor du i Sverige?Gunsan75 skrev 2011-07-12 22:26:34 följande:En bra träningsdag.
Morgonjogg 3,3 km i 5 minuterstempo följt av powerwalk 2,2km.
Till kvällen ett triathlonpass för första gången, var kul men jobbigt. Fick simma i höga vågor= läskigt. Men så ruskigt nöjd man blir när man springer över mållinjen.
I morgon blir det vilodag och långpass löpning på torsdag
Skönt med morgonjogg, om man tar sig ut. Hehe. -
Nej, ha inte ångest. Du har ju jobbat!OnMyWay skrev 2011-07-13 04:28:19 följande:Fy har sån ångest över att inte ha tränat på 4 dagar. Har nämligen jobbar natt.
Får köra tre intensiva pass denna vecka. Bara 2,5h kvar sen är jag ledig