Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

Fjärde dagen utan ordentlig träning, ser fram emot måndag.. Då blir det träning :)

• Gryndrömmen
    Tullemi skrev 2011-08-28 11:25:32 följande:

LillaPaula: välkommen hit

Idag blev det 1 timmmas halvkropp styrka och 25 minuter på löpbandet. Jag är mycket nöjd *klapp på axeln*

Nu blir det en försenad proteinshake med en halv banan i. Slurp!

bra jobbat =)

jag har tyvärr min femte dag utan träning.. har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen =( behandling idag dock! Så hoppas det känns bättre imorgon =)
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen

Så trist när man är på pass och man ska jobba två och två och man hamnar med en person som inte vill lika mycket som en själv. Train hard or go home!!

• Gryndrömmen
    Fattig student skrev 2011-08-29 21:14:01 följande:
    Sådär, 10,5 km avklarade på 1 timme. Har även hunnit med att slurpa i mig en proteinshake bestående av naturellyoghurt (hög fetthalt), en halv banan och en skopa protein. Nu vankas det körsbär och tvtittande. =)
    lät ju gott att blanda proteinpulver med naturell yoghurt
  • Gryndrömmen
    Tullemi skrev 2011-08-29 22:00:06 följande:
    Så härligt att läsa om er träning (och er mat ).
    Jag har nu beslutat att inte träna alls denna arbetsvecka, utan först till helgen. Älskar att träna lugna helgmornar . Jag tror att det blir bäst så här annars är det risk att jag tar ut mig (med tanke på att det är första veckan på jobbet). Nu är jag trött! Godnatt alla söta
    låter som en sund plan =)
  • Gryndrömmen

Usch vad trist april1977 :( krya på dig!

Här är jag i valet och kvalet, har ont i min häl och ikväll är det Iformloppet :(

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!