Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Tullemi skrev 2011-07-08 15:54:57 följande:
    Haha, ja jag har förstått att du gillar FinnCrisp
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-08 19:18:49 följande:
    Bra jobbat!
    Själv handlade jag ett par byxor i strl 34 idag för första gången, sen tjugo års åldern . Fast idag syndar jag lite med micropop och en kanelbulle Rena rama festen här, hehe.
    Jag tror jag hade strl 34 när jag var 15 år. Nu har jag strl. Får man fråga hur lång du är & vad du väger? *nyfiken i en strut*
  • Paradigm
    Fattig student skrev 2011-07-08 22:03:31 följande:
    Jag tror jag hade strl 34 när jag var 15 år. Nu har jag strl. Får man fråga hur lång du är & vad du väger? *nyfiken i en strut*
    Haha, strl 36 ska det stå...
  • Paradigm
    OnMyWay skrev 2011-07-08 18:20:24 följande:
    äntligen rör sig vikten ner, - 3kg på 1,5v. Jag e överlycklig
  • Paradigm
    Jennie med ie skrev 2011-07-08 21:37:31 följande:
    Jag är i viktminskningsfas och utesluter både ris, pasta, potatis och bröd. Mina kolhydrater kommer från t ex baljväxter, mindre mängder frukt, mjölkprodukter m.m. Och en del alkohol, som ikväll t ex när jag gått på semester Idag har jag också vilodag från träningen, åkte direkt hem från jobbet till ett dukat bord med grillat och gott vin. Firade också ½-årsjubileum idag och har på detta halvår minskat 28 kg i vikt och drygt 20 cm i midjan.
    Vilka resultat! Skål
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-07-08 21:14:58 följande:
    jag vill gå ner ca 35-40 kg till
    Jag hejar på!
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-08 22:25:47 följande:
    Jag är 166 cm och väger ca 55-56 kg. Jag har dock oftast 36,men idag (efter en tid av kolhydratskapning) blev det ett par byxor i 34. De var säkerligen en stor 34 haha

Alkohol dricker vi jättesällan och jag avskyr hur slak kroppen blir dagen efter ett par HOF. En hel träningsdag faller bort. Men på tisdag åker vi på minisemester och det kaaanske blir någon HOF i Danmark.....men jag packar ner träningsskorna för säkerhets skull. Maken kommer krevera när jag tar på ett par NYA träningsskor . Han tycker träningen kostar en del, men det gör hans motorcykel också...MYCKET mer.
    Som mig då! Fast jag är en ynka cm längre

Haha, då har du något att kontra med. Finns inte så mycket till hans fördel att säga då. Hehe...
  • Paradigm
    mandie skrev 2011-07-09 10:29:46 följande:
    Måste bara fråga om någon vet vad som är en ok tid på 5 km löpning? (tjejer) Alltså bara för att man ska kunna få en liten hint om hur det ligger till med kondisen.
    30 minuter är medel.
    Under 30 minuter är bra.
    Under 25 minuter är mycket bra.
  • Paradigm
    Jennnyn skrev 2011-07-09 11:14:22 följande:
    Hej på er! Här har det blivit dåligt med träning de sista dagarna. Jag har faktiskt latat mig, legat på stranden och bara varit så långt ifrån gymmet som möjligt. Känner inte samma motivation att gå och träna när det är så varmt ute, men idag kommer jag iallafall köra ett bröst/triceps/axlar-pass. Brände mig ordentligt i solen igår efter en heldag på stranden utan solskydd. Slarvigt av mig! Idag blir det alltså att hålla sig borta från solen, även om det känns lockande att ligga och steka idag med
    Simma?

Annars kanske din kropp behöver vila.
  • Paradigm

Till middag blev det kycklingsallad med finnscrisp.

Dagens träningspass var ganska lugn, 25 minuters hillintervall + 20 minuters crosstrainer. That's all!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!