Inlägg från: godisgrisen |Visa alla inlägg
  • godisgrisen

Träningsnördar - här samlas vi!

Har skött maten hela veckan! Yey

Har skopat upp glass till barnen idag och är inte det minsta sugen själv? Festar nog till med lite kesella+bär eller en smoothie lite senare

Imorgon blir det trerätters + ostbricka hos goda vänner och det tänker jag äta med gott samvete efter denna toppenvecka utan godis, 3xhelkropp 2xPW

• godisgrisen

God morgon

Mätt, svullen och trött efter gårdagen....men det var det värt! Idag är det söndag och återgång till rutiner och bra mat

Men tyvärr blir det ingen promenad då jag har ett stort skavsår.....  Hoppas verkligen det hinner läka lite granna till imorgon då jag ska följa med en kompis på träning.....Den vill jag inte missa! Vila från skor idag och stort skavsårsplåster imorgon ska nog göra susen hopaps jag.

• godisgrisen

Vad lugnt det var här inne, är dom flesta sjuka?

Här är det full fart, tränat idag gick kanonbra

• godisgrisen

God kväll, ingen träning här men imorgon kör jag

Maten har gått bra idag, men tis-ons är värsta dagarna på veckan efter en svullar helg.....sååå godissugen idag, men vet att om jag bara ger mig f-n på det så kommer det vända efter imorgon. Dessutom har jag en PMS som inte är utav denna värd.....stackars maken.. (som dessutom ska vara borta minst 3 kvällar denna vecka...suck)

Just nu sitter jag och frunderar på om det verkligen är värt att äta godis på helgen när halva veckan går åt att vända suget igen....men tills på lördag har jag säkert glömt det

Nåja, lite rött te med colasmak kanske kan lätta upp denna kvällen iaf

• godisgrisen
    MissKaos skrev 2011-10-04 21:10:50 följande:
    Det theét lät mkt gott! Ska jag leta efter. Är det påse el lösvikt?
    Jadu. Godis ja -jag undrar detsamma.. Funderar på en "vit" helg för att minska ner sockersuget. Men sen blir det helg och då är fazer så himmla svår att motstå.

Så, ska strax festa till det med en Voltaren då.
    Har köpt det på lösvikt i en sån där automat på Hemköp, är med små colabitar i sött och gott när man är godissugen

Gillar annars grönt te bättre, men vid godissug så är rött kanon då det är så sött i sig själv
  • godisgrisen

Styrketräning idag, helgen blir det lugn promenad (läs shopping )

Sitter och äter det godaste "efter-tränings-mellis" jag gjort på länge: en skivad banan som serveras med keso blandat med kakao+vaniljpulver! Helt underbart gott som godis

• godisgrisen

fredagsmys med barnen idag = glass och chokladsås

Nu rött vin å Idol

Känner att träningsvärken efter dagens pass börjar kännas lite...GÖTT Kändes så bra under dagens pass och jag tog verkligen i så härlig känsla

Ha en trevlig helg alla!!!

• godisgrisen
    Mollly skrev 2011-10-07 21:17:20 följande:
    JIPPI idag har jag tränatSkrattande Så jäkla gött var det. Dock tog jag det väldigt lugnt. Har inte tränat ordentligt på en månad nu, så känner att jag har tappat mkt. Istället för att springa idag, så gick jag snabbt i 2km och sprang 0.5km. Dock blev jag rätt snorig under träningen, så vet i fasen om jag är riktigt piggelin. Men förutom det kändes det sååå underbart att få svettas på gymmet igen.Skrattande
    härligt
  • godisgrisen

Har tagit en skön PW för att mjuka upp mina stela ben inför kvällens träning Sjukt att man får så mycket träningsvärk efter bara en veckas vila?!

• godisgrisen
    Fattig student skrev 2011-10-19 22:04:18 följande:
    Jag kan förresten inte dricka för mycket vatten före eller under passet. Då är ett starkt illamående ett faktum.
    å jag dricker nästan alltid ur min flaska under ett pass, går väl runt 7dl i den tror jag.......
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!