• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-07-29 22:50:24 följande:
    Hos mig är det 17.5 grad och ösregn
    Inte så varmt med andra ord. =)
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-29 22:51:17 följande:
    Idag har vi haft ca 28 grader. Nu på kvällen kom det en härlig lätt vind, perfekt temperatur men då skulle det bäras brädor *pffft* (jag bor i Göteborg)
    Det jobbiga med Sverige är väl att det inte är anpassat för varmt väder och därför blir det så jäkla varmt i hemmet framförallt. Jag skulle t.ex aldrig klara mig utan AC här. Däremot skulle det bli panik om det började snöa. Det finns inga element. Haha.

Men jag kan trösta er med att det är 48 grader här dagtid.
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-29 22:57:50 följande:
    Det jobbiga med Sverige är väl att det inte är anpassat för varmt väder och därför blir det så jäkla varmt i hemmet framförallt. Jag skulle t.ex aldrig klara mig utan AC här. Däremot skulle det bli panik om det började snöa. Det finns inga element. Haha.

Men jag kan trösta er med att det är 48 grader här dagtid.
    Precis. Vårt hus riktigt suger åt sig värmen och på kvällen är sovrummen på övervåningen übervarma. Vi har en portabel AC i sovrummet, men den låter ju så mycket. Men det är gott att den finns iaf.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • cirkuspuman

Vi har 29 grader i sovrummet just nu och ingen AC men en takfläkt som svalkar
    Jag har eg inga problem med värme men när det blir så himla fuktigt är det jobbigt och suger musten ur mig.
    Kvällarna och mornarna är sköna men när solen ligger på mitt på dagen stannar jag i skuggan Jag gissar att det är lite hormonellt oxå iom amningen.

• Gryndrömmen
    godisgrisen skrev 2011-07-29 22:52:55 följande:
    Sådär ja!

30 min promenad som avslutades med 1 tim styrketräning!! Känner mig nöjd med träningen, maten kunde varit bättre men skit samma....

Körde skiten ur hela kroppen så jag kommer nog inte kunna gå ordentligt imorgon......sweet pain
    Sköööönt Hoppas jag har träningsvärk imorgon jag oxå! Blir ett morgonpass tuff spinning imorgon
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Jennnyn
    cirkuspuman skrev 2011-07-29 22:12:42 följande:
    God kväll!

Ni är duktiga som vanligt här ser jag  
    Jag har oxå svårt att kara värmen, blir så himla seg och trött Nu har jag haft kidsen själv hemma hela veckan och bara tränat lite sporadiskt men i morgon ska jag allt köra igång med mitt schema ordentligt igen.
    Vi har haft trubbel med lillemans mage så kosten är ett kapitel för sig....jag lever på barnmat känns det som

Jag har en utmaning till er som känner er manade kolla in min blogg cirkuspuman.blogspot.com/2011/07/utmaning.htm... 
    Skoj Jag är på!
  • Aprilia1977

Shit, vad bra ni är allihop!!!!

Igår blev det absolut inget för mig.... Nu ska jag ge mig ut i trädgården och rensa/klippa buskar och ogräs. Sedan blir det lunch+gymmet!

3-vlig helg!

Äpple

• Mollly

Idag fick jag sovmorgon. Såå skönt. Precis käkat frukost, gröt och ägg. Ska åka ner till gymmet lite senare tror jag.

Jag har gjort första övningen på utmaningen idag förestenSkrattande Hur går det för er andra som antog utmaningen?

• cirkuspuman
    Mollly skrev 2011-07-30 10:24:31 följande:
    Idag fick jag sovmorgon. Såå skönt. Precis käkat frukost, gröt och ägg. Ska åka ner till gymmet lite senare tror jag.

Jag har gjort första övningen på utmaningen idag förestenSkrattande Hur går det för er andra som antog utmaningen?
    Jag är oxå klar med övningarna
    Dessvärre har jag ont i halsen idag så det blir ingen trännig om det inte mirakulöst försvinner nu under förmiddagen

Kul att så många antog utmaningen! Bloggar ni oxå så kan ni väl lämna en komentar i min blogg så kan vi följat åt via bloggarna?! 
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    Mollly skrev 2011-07-29 22:24:53 följande:
    åh, jag hänger lätt på. Men vad ska man ha som vikt?
    Du kan använda vad som helst du komme rnog inte att vilja ha någon vikt när vi närmar oss slutet på första halvan
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!