Träningsnördar - här samlas vi!
Funkar ju att peta i sig annat också - ex keso, kesella osv.
Jag tror jag får huvudvärk av detta tillskott:
http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/burn
Det innehåller ju en hel del koffein,om det nu kan bero på det? Dessutom är kapslarna megastora och jag fruktar för mitt liv varje gång jag ska svälja dem så nu lägger jag undan dem. Har bara tagit några så om nån vill ha dem så säg till .
Godisråtta: det händer nog oss alla ibland. Det är jobbigt att jämt tänka kolhydrater och socker väck. Jag har haft huvudvärk i flera dagar tills jag kom på: aha inget socker och minimalt med kolhydrater. Sen idag har vi haft besök och då blev det fika (socker+kolhydrater) och imorgon kommer grillgäster (öl+socker+kolhydrater)...ajaj, men ingen huvudvärk iaf Man är bara människa.
Här öser regnet ner idag. Jag har tränat rygg hemma nu på morgonen, med vissa avbrott för att plocka ner klättrande ungar o.dyl. Funderar på att rusa över till gymmet för att få fortsätta med träningen....
Idag äter vi grillad Entrecôte, rödvinssås, ugnsbakade rotfrukter (testar bl.a sötpotatis) sallad, yoghurt med örter/vitlök/chili och för den som vill ha; vitlöksbröd. Sen till efterrätt görjag Gino med vaniljglass, mums . Vi ska alltså ha gäster, annars äter vi inte så här
Jag kutar över till gymmet om en stund. Det blir den sista träningen på 4 dagar. Vi ska åka bort och ha en minisemester, med allt onyttigt som det innebär . Ska försöka begränsa det hela lite *harkel* men det brukar ju gå så där .
Jag har läst (på flera ställen) att om man vill bygga muskler (även lite lagom) så ska man skippa löpningen. Man kan träna kondition 1-2 ggr i veckan, men det får inte vara löpning. Running eats your muscles away... Nån som hört detta för eller har en åsikt?