Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

Mollly skrev 2011-07-29 19:43:12 följande:
    Idag tog jag mig till gymmet. Det kändes helt underbart efter en veckas svullande av massa onyttigt. Sprang lite extra idag.

Sen testade jag att göra sallades som jag fick tips om igår. Oj jäklar vad god den var. Fast hade i lite allt möjligt
    Räkor, avokado, spenatblad, rödlök, lime, tomat, gurka, vitlök och tabaso. Hmm tror jag fick med allt. Så jag blanade era två tips. Körde med en klick turkisk yoggi till och två fincrisp. Riktigt mätt blev jag. Så det är min nya favorit sallad. Det var GRYMSkrattande
    Roligt att du tyckte om det, det är en favorit här hemma

Här har det blivit 80 min tung styrketräning och 40 min promenad idag
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen
    cirkuspuman skrev 2011-07-29 22:12:42 följande:
    God kväll!

Ni är duktiga som vanligt här ser jag  
    Jag har oxå svårt att kara värmen, blir så himla seg och trött Nu har jag haft kidsen själv hemma hela veckan och bara tränat lite sporadiskt men i morgon ska jag allt köra igång med mitt schema ordentligt igen.
    Vi har haft trubbel med lillemans mage så kosten är ett kapitel för sig....jag lever på barnmat känns det som

Jag har en utmaning till er som känner er manade kolla in min blogg cirkuspuman.blogspot.com/2011/07/utmaning.htm... 
    Antog utmaningen
  • Gryndrömmen
    godisgrisen skrev 2011-07-29 22:52:55 följande:
    Sådär ja!

30 min promenad som avslutades med 1 tim styrketräning!! Känner mig nöjd med träningen, maten kunde varit bättre men skit samma....

Körde skiten ur hela kroppen så jag kommer nog inte kunna gå ordentligt imorgon......sweet pain
    Sköööönt Hoppas jag har träningsvärk imorgon jag oxå! Blir ett morgonpass tuff spinning imorgon
  • Gryndrömmen

Igår blev det träning och nu ska jag vara utan gymmet ända tills nästa söndag, känns jobbigt men samtidigt skönt Ska iväg på lite sen bröllopssemester fem dagar Hade först tänkt ta med träningskläder för att köra mitt egenkomponerade funktionella program men skippar det. Kommer gå jättemycket

• Gryndrömmen

Hej alla! Nu är jag tillbaka från semestern, välgödd ;) drog på mig en förkylning from hell.. Har kunnat träna en dag.. :( idag blev det boxteknik med min pt :) han är hård men rättvis, riktigt bra på att psyka fram energi hos en.
    Hoppas ni har det bra!! Kram

• Gryndrömmen

trots sjukaste träningsvärken på länge så ska jag bege mig till gymmet för ett pass

• Gryndrömmen
    Fattig student skrev 2011-08-12 16:37:56 följande:
    Hejsan!

Idag är det en vilodag för mig [vilar varannan dag numera], men fick en sådan lust att köra ett litet pass på morgonen. Det blev 20 minuters löpning - 4,5 km, samt plankan på olika sätt. Försökte ge mig på denna plankan...

....men jag kom ju för fasiken inte upp på bollarna.

Spännande, det hade nog inte jag heller gjort Har en kille på gymmet som gör knäböj på boll.. är livrädd varje gång han gör det men han lyckas varje gång
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!