Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

Nyss hemkommen från ett 70 min långt styrketräningspass som kändes superbra :) så peppad inför 55 min tuff spinning imorgon :)

• Gryndrömmen

Amazonas: min pt har präntat in i mig att man kan träna så gott man kan vid förkylning men aldrig aldrig vid feber och halsont!!

• Gryndrömmen

Latino toning låter spännande :) vad är det?

Själv har man pt-timme idag, får se vad han hittat på för mig idag.. Ska få nytt program :)

• Gryndrömmen

PT-timmen idag var tuff men det kändes bra, så skönt med personer man kan föra en dialog med som man kan göra med min pt. Min förra körde över mig totalt!

♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen
    Jennnyn skrev 2011-07-28 00:53:25 följande:
    Härligt med PT. Funderar också på  att anlita en pt som får se över mig litegrann då och då. Hur ofta tränar du med din?
    Det är perfekt med pt, utan honom så hade jag nog aldrig varit där jag är idag Jag tränar väldigt sporadiskt med min pt, jag har 10 timmar att använda under ett år och jag har tre kvar av dem tills i dec. Använde väldigt många i början för att lära mig känna musklerna osv. Känns skönt att ha tre kvar tills höstrusksomotivation kanske kommer
    Om någon frågar mig om jag tycker de ska skaffa pt så svarar jag att det får man själv känna efter men jag tror absolut att alla har behåll av en pt på många olika sätt.
  • Gryndrömmen
    Tullemi skrev 2011-07-28 08:59:09 följande:
    Jag har också en PT som jag hittills träffat 2 ggr och det är väl snart dags för en tredje gång. Synd bara att det är lite dyrt, men jag har fått bra hjälp med att strukturera upp min träning. Mycket info skaffar jag dock på egen hand (denna tråd, tränarvänner eller nätet).
    Jag är med i ett livsstilsprogram som jag betalar 6000 kr för på ett år och där ingår de 10 pt-timmarna, så jag är nöjd med priset eftersom jag får så mycket annat oxå. Men har kollat på min pt´s hemsida och det är dyrt att anlita honom.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!