Inlägg från: TomMon |Visa alla inlägg
  • TomMon

Träningsnördar - här samlas vi!

Kom nyss hem från vår utlandssemester. Där fanns gym på hotellet och jag hade mina löparskor med

• TomMon

Jag tränar för att hålla mig i form, och för att jag längtar efter att träna så fort jag inte gör det! :)

• TomMon

Var ute och sprang idag igen. Men vilken skillnad det är att springa i naturen eller på löpband. Jag springer mest ute, men när jag springer på löpband kan jag springa mycket längre distanser.

• TomMon

Idag sprang jag 3 km på 20 min (standard) och belönar mig nu med en kall gin o tonic, haha! :)

• TomMon

Idag blev det 3.5 km löpning i ösregn, ganska skönt faktiskt! Men... 14 grader och regn i slutet av juli?! :(

• TomMon

Nu är jag lite besviken. Jag har aldrig sprungit så mycket som denna säsongen; ca 3 dagar löpning sedan 1 dag med vila, på ett ungefär. Tänkte att detta skulle hålla vikten i schack även under semestertider, men inte då. Är smal i vanliga fall, 173 cm och väger 60 kg. Igår stod vågen på 65... Jag vet att muskler väger mer, men 5 kg?! Vet även att jag inte ska stirra mig blind på vikt, men jag har svårt att låta bli...

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!