Träningsnördar - här samlas vi!
Kom nyss hem från vår utlandssemester. Där fanns gym på hotellet och jag hade mina löparskor med
Kom nyss hem från vår utlandssemester. Där fanns gym på hotellet och jag hade mina löparskor med
Jag tränar för att hålla mig i form, och för att jag längtar efter att träna så fort jag inte gör det! :)
Var ute och sprang idag igen. Men vilken skillnad det är att springa i naturen eller på löpband. Jag springer mest ute, men när jag springer på löpband kan jag springa mycket längre distanser.
Idag sprang jag 3 km på 20 min (standard) och belönar mig nu med en kall gin o tonic, haha! :)
Idag blev det 3.5 km löpning i ösregn, ganska skönt faktiskt! Men... 14 grader och regn i slutet av juli?! :(
Nu är jag lite besviken. Jag har aldrig sprungit så mycket som denna säsongen; ca 3 dagar löpning sedan 1 dag med vila, på ett ungefär. Tänkte att detta skulle hålla vikten i schack även under semestertider, men inte då. Är smal i vanliga fall, 173 cm och väger 60 kg. Igår stod vågen på 65... Jag vet att muskler väger mer, men 5 kg?! Vet även att jag inte ska stirra mig blind på vikt, men jag har svårt att låta bli...
Beckaa; tack för kloka ord!