Inlägg från: lykantrophona |Visa alla inlägg
  • lykantrophona

Några frågor till er som brukar lägga spydiga och oförskämda kommentarer!!

Jag hackar inte på folks utseende eller klädsmak etc.

Men jag kan vara ganska jobbig med att få fram mina åsikter. Är det någon som säger något dumt så säger jag emot, irl eller inte. Släktingar eller nya bekanta, skitsamma. Därför kan nog folk uppfatta mig som spydig, då jag är väldigt insnöad på vissa frågor, och råkar man ta upp ämnet så kommer jag indundrandes med flera års debatter i skallen liksom.

Här på familjeliv tycker jag folk ofta är lättkränkta. De ställa en fråga, men får de inte svaret de vill ha så blir de arga.

Jag går åtminstone aldrig till personliga påhopp. Däremot har jag fått höra flera gånger om att jag är "sjuk i huvudet" osv när andras argument inte räcker till. Barnsligt. Men folk tar tydligen illa upp när jag använder retorik och källor istället för att sänka mig ner till någonslags "nä ja tycker bara så och alla får tycka som dom vill!!1!! Skrikandes"

Ibland kan jag vara lite extra provocerande. Som när unga tjejer (typ 17-18) vill ha barn, då länkar jag till www.vhemt.org/ . Och när någon blir upprörd av sexuella praktiker så som analsex eller homosexualitet, så kan jag visa på att jag är en funktionell ung tjej som t tänder på saker som många nog skulle se som "värre".

Svar på tråden Några frågor till er som brukar lägga spydiga och oförskämda kommentarer!!