Inlägg från: maddicken79 |Visa alla inlägg
  • maddicken79

Varför känguruvårdade inte du?

Jag tror att det största anledningen till att jag inte satt mer än 5-6 timmar per dygn var att jag var livrädd för att något skulle hända med det lilla liv jag satt och höll i.. Det kändes som dom var säkrare i sina sängar än ute... 24 timmar om dygnet hade jag inte orkat sitta det vet jag.. Å jag ska helt ärligt säga att jag kände ingen anknytning till dom barn som jag hade låg i kuvöser.. det är bara några månader sedan som jag har börjat förstå att barnen faktiskt är mina... Men iom att det kändes osäkert så ville jag inte ha dom ute mer än så... Å vissa dagar så var ju allt runt omkring hysteriskt.. Det plingade överallt vilket gav ännu mer oro över att ha dom ute inte var bra... Sen ville jag väl inte lägga mer jobb på personalen.. iom att dom var med när dom togs ut och skulle in igen...
    Så det är min anledning...  Bra eller dåligt jag vet inte.. Men jag vet att mina barn har mått superbra hela tiden och inte ens haft så mycket som en  förkylning på 9 månader ... Så det verkar ju ha fungerat det jag gjorde oxå...

Svar på tråden Varför känguruvårdade inte du?