Pilotfamilj Ungern
Hej!
MiIn man och jag har precis börjat samla papper för att få bli pilotfamilj i Ungern.
Är det någon mer som ska bli det? Det hade det varit roligt att följas åt
Hej!
MiIn man och jag har precis börjat samla papper för att få bli pilotfamilj i Ungern.
Är det någon mer som ska bli det? Det hade det varit roligt att följas åt
Hur har det gått för er ?
Hej!
För oss har det gått väldigt bra, det sitter en liten femåring och tittar på Pettson och Findus med en lördagsgodispåse i fåtöljen med sin kompis just nu :)
Livet kan inte bli bättre!!
Har ni funderingar på Ungern kanske? Jag svarar gärna :)
Åh så härligt Linnie! Gratulerar!
Håller på att samla papper till Ungern. Ska försöka få iväg dem innan det blir sommaruppehåll... Börjar bli nervös, det blir mer och mer verkligt, att vi ska få ett(eller två barn). Linnie hur var det att vara i Ungern under "väntetiden". Fungerade det bra, var ni mycket ute? Var det svårt med språket med barnet i början?
Grattis Linnie, glömde jag säga
Hej,
jag ska inte adoptera men bor i Ungern och kanner/kanner till tre famiiljer som adopterat har (inhemsk adoption), plus har haft en barnvakt som arbetade pa ett barnhem har i Ungern. Sa kan eventuellt ge lite information om ni ar nyfikna pa nagot.
Nagot jag kan saga att jag ibland tycker det kanns lite irriterande nar man de senaste aren trycker pa att det ar sa viktigt att internationell adoption alltid ar sista utvagen (att de inhemska ska ga fore), sarskilt nar jag tycker mig se brister i kontroll och utbildning for de som adopterar har.
Budapestbo
Hejsan,
Vi håller just nu på att sammanställa vå¨r ansökan till Ungern. Vi adopterar syskon genom FFIA!
Vad roligt att det är så många som är intresserade för Ungern.
Vi är inte längre aktuella för adoption men jag vill ändå kika in och önska er alla ett stort lycka till med allt!
Kramar från mig
Hej. Skulle brhöva lite hjälp.
Vi letar efter en psykolog som kan intyga vad socialutredaren kom fram till under hemutredningen!!! Var hittade ni era????