• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Tror aadom de finns grupper som du kan få mera utbyte med, då alla vi här har allvarliga kromosom fel och har erfarenhet inom sjuka och barn som dör och missfall.. Så söker gärna upp en grupp om pco :0)

• simple82

Aadom, ingenfara klart du får va kvar.. Tror bara du får mera utbyte i andra grupper :0)

• simple82

Tez, hur länge tar de innan ni får en donator? Kommer ni göra hemma insematjon i väntan? är några i ivf gruppen på fb som gjort sånt om ni undrar något :0) va de helt uteslutet med flera pdg försök?

• simple82

Nu är vi på g uppåt för att ha plock imorgon? Gjorde de ont på er? Får man mera smärtstillande om man behöver?

Hur mådde nu dagen el dagarna och efteråt direkt? Vi ska stanna i Sthlm till insättning och vill ju kunna göra nått då..

• simple82

Kattflickan, om du mena oss är de ganska låg risk vad jag förstått mindre än 50%.. Som de först trodde..

• simple82

Vi fick pdg eftersom vi har båda, vi har svårt bli gravida och genetiska.. Hade vi bara haft genetiska hade vi nog el de inte rekommenderar de för risken är så låg de blir sjukt..

• simple82

Ja jag är jätte glad vi får göra de... De sa 50% el lägre va låg risk även om de för mig inte låter så... Ska bli spännande höra på måndag hur många som skickats på analys.. :)

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång