IVF/PGD väntar på eller är igång
De sa samma till oss, att det är bonuschanser. Men de sa även att äggen är mer svåra att frysa iom att man varit inne och tagit ut prov.
De sa samma till oss, att det är bonuschanser. Men de sa även att äggen är mer svåra att frysa iom att man varit inne och tagit ut prov.
Vilket superresultat för er båda. Jag fick ju som mest ut 12 ägg... Håller tummarna nu! Jag hade oxå ont dagarna efter och kunde inte jobba. Så vila nu massor!
Jag gjorde ett u-l och ett blodprov innan äggplock. Blodprovet fick inte Huddinge svar på. Jag var så irriterad på mitt sjukhus lab men de körde på trots att de inte hade svaret på blodprovet och plockade ägg.. o det gick ju bra.
Ska ni alla sätta tillbaka två ägg om det finns att välja?
Vår första gång tog vi ett o vårt andra försök som även var vårt sista tog vi två o båda fastna. :)
Har de ändrat rekommendationen? När jag satte in i november så sa de att de rekommenderade 2.. Vi var lite tveksamma till 2 men tog det för det va sista chansen.
Så det har kanske med hur ägget delat sig med att de säger olika. De sa att jag hade 3 likvärdiga att välja bland...
Oki :) vad härligt att höra att de har bra resultat!
vad är hla?
jaha, trodde det var PGD :)
Oki, minns inte vilken vi gjorde mer än att ett prov togs på varje befruktat ägg :) snart är jag i mål. Mindre än en månad kvar tills bebisarna kommer :)