• AlexiaGiulia

IVF/PGD väntar på eller är igång

Samma pappa?????!!! Hahahah de tror jag inte vi vill :)

Jag ringde min mans kusin när jag sprutat i några dagar för jag hade hört att dom oxå höll på nu :) de va jätteroligt att få sällskap upp :)

Min tanke vara att jobba i morron men nu när jag ligger här på soffan måste jag bara inse att de inte kommer gå!

När ska ni upp igen? E de du eller din man som har sjukdom? Vad e de för sjukdom?

• AlexiaGiulia

Vi ska oxå upp på onsdag.

Jag har berättat för min chef, v 23 jobbade jag mån tis sen va de röd dag på ons å tors vara jag hos rmc i Malmö. V24 jobb mån tis var vi på rmc jobbade ons sen ledig tors fre för att åka till Huddinge å nu blir de inget jobb nästa vecka.... Känns inte riktigt bra men va faaan ska man göra!

• AlexiaGiulia

Jag har fortfarande ont men de e bättre :)
    Vi har 7 st som blivit befruktade :) hoppas nu bara att dom kan testa alla 7

• AlexiaGiulia

Svullen japp!!! Förstoppning lider jag inte av.

Jag har fått reda på att 7 gick till biopsi!!!!! Vår sjukdom är 50% men nåt borde vara friskt!!

• AlexiaGiulia

Dom sa att dom är väldigt restriktiva med 2 nu tydligen.... Jag sätter in så många vi får!!!!

• AlexiaGiulia

Jag tyckte de va jätteroligt att du gjorde de :) blev lite chockad :) Åkte du upp själv?

Vi hade 7 st som gick till biopsi och 5 var friska :) så nu har jag berättat för mina ägg hur bra de e att bo i Skåne å hur roligt vi ska ha de så nu e de väl bara att hålla tummarna.

Jag hade oxå vätska i buken å läkaren sa -du har haft rätt ont va?....

• AlexiaGiulia

Vad är de för sjukdomar ni andra har?

Min man har en sjukdom som heter dystrofia myotonika och vi har 50% vid varje graviditet. Vi har en frisk dotter som blir 8 år i dec. Efter henne har vi avbrutit 4 graviditeten pga sjukdomen :( . Behöver jag berätta hur mycke jag hatar denna j....la sjukdomen!!!!

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång