• AlexiaGiulia

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej allihopa!! Igår var vi i Huddinge å fick ut 10 ägg!!! Nu börjar nästa väntan... Detta är vårt "andra" försök... Första fick vi inte ens tillbaka nåt... Har under de sista 6 åren varit gravid 5 gånger.... Tyvärr har alla våra bebisar varit sjuka, nu mååååååste de vara vår tur!!!

• AlexiaGiulia

4 ägg blev befruktade så nu e de bara å hålla tummarna för att dom är friska. De e min man som har en sjukdom som våra barn får till 50%... Usch vad jag hatar denna väntan å jag hatar att bli besviken!! Men nu måste de vara vår tur!!!!

• AlexiaGiulia

Jag tror att vad man än väljer så måste man själv vara nöjd med sitt beslut... Man ska nog strunta i vad andra säger å göra vad hjärtat säger!!

• AlexiaGiulia

Hade oxå maxdos denna gången å mådde ganska kass... Kan ha varit hela situationen.

Undrar hur länge man kan ha en friskt förhållande under dessa förutsättningarna?

• AlexiaGiulia

Man kastas mellan hopp och förtvivlan... Vi har pratat om donation men de e inte något som vi känner att vi vill...

Va skönt att du mår bra på medusinerna... Kanske e de så att de har varit situationen som gjort att jag mådde sämre denna gången...vårt mirakel blir 8 år detta året å de gör mig väldigt stressad... Dels vill jag inte ha försökt få barn under hela hennes liv å den ville jag ju ha barn "nära", hon var inte änns 2 år vid första försöket...hoppas inte hon förstår å känner att hela hennes barndom har hennes föräldrar försökt få fler barn...

Hon är mitt allt! De e för henne som jag orkat gå ur sängen å fortsätta leva i perioder!! Men längtan efter de andra barnet är större än första... Jag hade ingen anning vad jag längtade efter första gången...

• AlexiaGiulia

Hej hej tjejer! Då var vi igång igen... 2 gånger har vi fått ut ägg men aldrig tillbaka några... Idag är jag på sprutdag 4.

• AlexiaGiulia

Wiggum: dax på fredag?

I morron blir de en tur till Malmö för att kolla så mina ägg har de bra :) i tisdags var där minst 10 så jag hoppas att dom och gärna ett gäng till mår toppen!

Nu måste de vara vår tur!!! Att iallafall få tillbax

• AlexiaGiulia

Hemma igen efter äggplock..... 18 ägg fick dom ut :) men fyyyyyy helvete vad ont jag har nu!!! Ser ut som jag är i 7 månaden... Hoppas de lägger sig till i moron

• AlexiaGiulia

Å jag låg i första "rummet" på andra sidan. Å min mans kusin bredvid dig :)

Jag mår fortfarande skit!! Livrädd för att ha blivit överstimulerad.... Har ont har mått illa å nu har jag ont när jag andas... Försöker hitta andra anledningar till att de inte känns så bra

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång