• Chief Wiggum

IVF/PGD väntar på eller är igång

Illamåendet har gått över,tröttheten är mindre men är fortfarande lite 'jäst' om kvällarna, så behöver nog lära mig ställa om matintaget o äta mindre men oftare.känner mig som en överjäst padda ibland :).konstigt nog har jag minskat 0,5 kilo men väntar på en uppgång snart :)

• Chief Wiggum

Vi har sagt vi ska göra pgd,men de hade ingen aning om när vi gjorde detta trots att det tog en vecka o shutteltrafik till o från Sthlm.jag sjukanmälde mig på jobbet bara, o ingen undrade.man behöver inte göra det till en stor grej av det,man kan åka iväg utan att misstänka att alla anar något.

• Chief Wiggum

Vi gjorde kub i helgen,fick ta det privat eftersom jag inte är 33+.dock värt pengarna (3000kr),fick jättebra resultat o en del ultraljudsbilder i handen o på skiva.de kollade igenom hela fostrets kropp o vi känner oss mer lugna nu :).dock fick jag läggas in på nyårsafton pga urinvägsinfektion o tar nu antibiotika.ska vara ok att ta,men nu blir man ju orolig att medicinen ska skada,hehe orolig förstgångsmamma.jag hade ingen aning om att det var urinvägs.inf. eftersom jag inte kände såna symptom så håll koll på detta kvinnor för det var inte behagligt alls.

• Chief Wiggum

Jag hade en operation,ET funkade inte men första FET gjorde ???? o vi har en eskimå i frysen.

• Chief Wiggum

Ett lite jobbigt steg som skiljer är att man behöver vänta på att analysen ska hittas,kan ju ta upp till ett år :(

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång