• Chief Wiggum

IVF/PGD väntar på eller är igång

Jag slänger in två frågor också: Ni som gjort äggplock, hur har ni mått dagarna efter det? Jag vet att det är individuellt, men vill ändå höra om man kan träna utan att må jättedåligt dagarna efter. Eftersom jag är instruktör, behöver jag kanske fixa en vikarie i tid.

Sen passar jag på att fråga hur era landsting gör. Hur många försök ni får med äggplock och om ni får eventuella frysta ägg som en bonus på det? Eller är det samma överallt eftersom det görs i Sthlm, alltså 3 ÄP plus frysta ägg som bonus och att de sedan fakturerar sitt egna landsting oavsett antal återföranden? Nån som vet?

• Chief Wiggum

Prizzi, glömde skriva grattis, dubbelt så kul ju =).

Kattflickan, härligt att de inte har DS. Kunde varit värre Tungan ute. Nu får vi bara hoppas att de klarar detta test också.

Tänk att det ska vara så orättvist beroende på vart man bor, det är ju ett barn oavsett plats i landet.

• Chief Wiggum

Kul att höra, Kattflickan! Hoppas de fastnar och göttar till sig rejält där i värmen.

• Chief Wiggum

Jag är så glad för er skull Millan och RingRing, hoppas att de fastnar och göttar till sig rejält nu. Själv så väntar jag på telefonsamtalet om att analysen är klar och att vi kan sätta igång. När jag vid nybesöket frågade om de trodde vi skulle kunna börja innan sommaren sa de ja. Så varje dag som går, desto närmre är telefonsamtalet Glad

• Chief Wiggum

Jag håller tummen som tusan, annars får ni försöka igen helt enkelt och om det lyckas då så önskar ni säkert inte att det gick till på något annat sätt.

• Chief Wiggum

Tja!

Har du fått något besked om när ni kan köra igång nästa omgång, Kattflickan?

Ulrika, ET är embryo transfer. Hoppas att ni kan få ett fint avslut på tisdag, jag vet inte vad jag ska skriva, det känns så himla surt att det hände er, eller att det händer över huvud taget. Tänker på er!

Själv ska vi få sätta igång om en månad med sprayet, så det känns skönt att veta att de nu hittat en analys.

Trevlig helg!

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång