fick en utskällning i lekparken utan anledning , blir så arg och lessen!!!!!
Du gör inget fel alls det du sa skulle jag nog också ha tänkt säga men inte vågat precis men jag skulle ha sagt min ålder och sagt att jag kan nog ta hand om mina barn du kan bara ta hand om dom du har så är det okej.Jag är 26 år och jag ser ut som 19-20 jag har en dotter på 6 år och en son på 2,3år och en på 6 månader. Jag har aldrig blivit påhoppad så men en gång så var jag på väg hem till mamma satt på tåget och hade min dotter som var då ca 1 mån jag ammade inte då jag inte kunde slutade då hon var 2 veckor. Helt plötsligt kommer det fram en kärring och säger till mig då dottern skriker då hon ville ha mat och jag hade flaska jag gav henne jag var precis framme hos mamma så säger kärringen ''du hör väl dit barn skrika?'' ''ska du inte ge henne bröst?'' jag bara vadå jag kan nog ta hand om mitt barn och tittade konstigt på henne och hon vände om den bitter fittan och gick iväg.
Min 6 mån får smaka det jag har om jag äter glass ja igår fick han smaka lite det var mumms då snakar jag om lite glass smet som fanns kvar i skålen. Han har fått testa saft då vi var ute hade vatten med mig med. ja alla mina barn har fått smaka det dom INTE får smaka men ingen av dem har mått dåligt. jag kör mitt och ni andra kör eget