• jådåsåatt

Ljög om graviditet som hämnd?

Jag tror det är rätt ovanligt om man inte lever i Sunset beach eller Glamor.

• jådåsåatt

På sätt och vis kan man väl förstå att hon blir sur om du är otrogen och därför vill hämnas. Lite annorlunda sätt att göra det på bara..

Men iof vet jag ju inte om du faktiskt var otrogen mot henne.

• jådåsåatt

Mitt enda råd är att skriva ner varenda sak hon gör och spara alla sms och mail, även de din familj får. Skulle hon bli ännu knäppare och låta det gå utöver ert gemensamma barn i en vårdnadstvist kan det vara bra att ha.

Jag tycker inte det är ett dugg acceptabelt bara för att jag har förståelse för att hon är bitter. Jag tycker inte heller att du ska acceptera ett dugg mer. Du har ingen i hennes närhet du kan prata med, hennes föräldrar kanske? Säg att du är orolig för hennes skull och behöver hjälp.

• jådåsåatt
    leanos skrev 2011-06-13 12:27:56 följande:
    Sprang av en händelse in i henne igår, och fick en bra uppfattning om storleken på magen. Visade sig att hennes mage var plattare än min, och jag är inte överviktig om man säger så...

Hur kan hon leva med sig själv efter en sådan här uppenbar lögn...?
    Fast i 16-17 veckan  syntes det inte ett dugg på mig och jag är långt ifrån överviktig så det i sig är nog inte mycket att gå på. Dock verkar ju allt annat skumt som sagt.

Om hon började med en lögn är det ganska svårt att ta tillbaka den sen, speciellt när det handlar om något så här allvarligt. Antagligen ville hon väl bara skada dig på något sätt och nu är det för sent för henne att dra sig ur. Kan du inte förklara att du inte kommer bli arg(fast det kommer du ju) och be henne berätta sanningen bara. Är du snäll och vänlig när du ber kanske det är större chans att hon ger med sig.
Svar på tråden Ljög om graviditet som hämnd?