Inlägg från: Together90 |Visa alla inlägg
  • Together90

Rymde på förskolan

Absolut ska du markera..det är absolut inte okej ovansett hur lite personal dem har.. man måste ha dubbel stenkoll då. Jag skulle blivit fly förbannand om det "tappat bort min son" för någon sekund för att sedan inte upptäcka det förrens dem ser honom genom fönstret gående bortåt.. !
    Min son är också 2 år i september nu ..så jag vet hur ledsen jag skulle blivit om det hända oss!!
    Du behöver ju inte skäll ut efter noter men ialla fall säga något om det...!

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • Together90
    sofran83 skrev 2011-06-08 16:01:11 följande:
    Tack.. eller ja.. känns bra att man inte är själv att tycka att det INTE är ok! Det känns lite som om de avdramatiserar det hela eftersom inget "hände". Men ska prata med dom på fredag. Jag är inte den som skäller så det kommer jag inte göra.
    Fast jag skulle nog tycka att en liten utskällning skulle passa ..det är så typsikt förskolelärare att avdramtisera saker..likadant när min son blev biten på dagis förut.. !!
    Men men allt kanske inte kan vara 110% bäst i alla lägen men dem måste åtminstonde kunna hålla koll på barnen!!
    Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
Svar på tråden Rymde på förskolan