Myrslok: vad kul att du gillar bloggen! Det är verkligen jättebra terapi, men får ur sig allt på något sätt och att skriva av sig är ett mycket bra sätt att bearbeta detta med. Jag har försökt tidigare att träffa psykolog, bolla allt med min man, eller att pysa ut lite här och där bland vänner. Perfekt är det att bara kunna skriva av sig på mina egna villkor. Bloggen är anonym så ingen jag känner läser den. De som hittar till bloggen är personer i liknande situation. För era kommentarer blir jag jätteglad och det betyder mycket. Jag kan verkligen rekommendera detta! :)
Vi har flygit över till Tammerfors. Vi åkte med blue1 från Stockholm. Det är mycket bra priser om man bokar i tid och det går flyg varje dag. Inför vårat första besök blev det snorbilligt, men eftersom man vid ET inte kan planera i förtid så antar jag att det kommer bli dyrt att åka över då. Vi känner dock inte att vi något bättre alternativ än att flyga eftersom vi åker från Göteborg. Blir för långt att ta bilen. Speciellt hem efter insättning, så känns inte en sån lång slitsam bilresa som en bra idé.