Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Allfrida och Anemon: härligt, håller tummar och tår för er. Nu ska det blir många plus. Ni måste nästa stött på varandra på kliniken om ni var där samma dag..;)
Allfrida och Anemon: härligt, håller tummar och tår för er. Nu ska det blir många plus. Ni måste nästa stött på varandra på kliniken om ni var där samma dag..;)
Hur många fick ni till frysern? klarade alla befruktade ägg frysen?
Sa läkaren något om kvalitet på äggen?
Jag är lite nojjig, blev lite förkyld igen lagom till ET, fick jobbig hosta. klarade mig bra under själva ET men senare efter och dagarna efter det hostade jag mycket. Man är lite fånig och rädd att lilla ägget ska flyga ut.
Usch, blir lite orolig när jag läser om er andras symtom, vi ligger ju så lika i tid så det är svårt att inte jämföra. Jag känner nästan ingen molvärk längre och brösten har jag inte kännt någon gång. De senaste dagarna har jag haft en konstig bismak i munnen och upplevt mig mer törstig, men inte alls så tudligt som vid mina andra graviditeter och det är heller ingen klassisk metallsmak så jag vågar inte tolka det som ett symtom....
Det enda jag känner riktigt tydligt är irritationen i underlivet av vaggisarna, det bränner och kliar nåt extremt ibland, nästan så att jag funderar på om jag fått en svampinfektion :S det enda positiva är att jag varken har haft spotting eller blödningar än, vilket jag haft vid tidigare ruvningar....
Ja ni hör ju, vågar ju inte lita på en enda känsla! Ska ta hcg via blodprov imorgon så efter helgen bör jag ha svar, men jag som brukar testa tidigt är denna gång livrädd för resultatet?
Har fått svar på hcg-prov, men vågar inte öppna det. Hade inte räknat med att få svar innan helgen då jag tog det imorse. Är inte alls beredd på beskedet att det kan vara över :S
Underbart att höra att du är gravid..;)Stort grattis.
Din sambo lever riktigt farligt som slarvade att läsa..;)
Han får jobba hårt för att komma på plus igen..;)
Tack tjejer! Känner att den här knäppa starten gör att det inte sjunkit in än :) men jag antar att jag för tillfället kan unna mig att vara glad! Håller tummarna för er andra!
Blöder redan. Vet att det mkt väl kan vara en normal ofarlig blödning, men ändå. Varför måste det alltid vara såhär. Det slår aldrig fel; upp som en sol och ner som en pankaka. Är det för mycket begärt att någon gång få glädjas utan anledning till oro!?