Tackar för alla pepp-talk! Det behövs just nu och jag tackar för denna tråd och alla er som har kämpat och kämpar vidare! Jag gjorde testet med Clearblue - inte digitalt. Jag bestämde mig att jag inte göra testet imorgon på TD utan väntar till den 23 december. Det spelar ingen roll äntligen. Jag måste ändå testa den 23 december och hoppningsvis är jag låghormonare, men så klar minus var det - inte ens spökstreck imorse. Jag kan inte vara borta från jobbet i veckan och gråta över testet. Bättre att vänta på den värsta än hoppas, överleva veckan bara.
Min räddning är jag måste ha plan C i så fall om vi inte lyckas den här gången. Det blir en ny klinik,, en ny läkare, alla mediciner som jag kan få samt långtidsodling. Jag har tjajat om alla dessa under våra 3 gånger ( 2 st ET och ett FET) utan att få någon riktig hjälp/svar till frågan. Jag känner mig själv som expert på området och då måste vi byta läkare/klinik helt enkelt. Jag har en myom i livmodern som i Finland anses vara helt okej och i Sverige anses vara ett hinder för graviditet. Jag vill veta vem har rätt. Vi fick halva priset tillbaka från AVA pga. inga embryos till frysen men det är ingen tröst - hellre fina embryos som är livsdugliga och graviditet.
Kram