• WannabeFler

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Kära fina Mirakel. Som jag lider med dig!!!

Försök nu bara fokusera på julen och famiöjen så du får nåt annat att tänka på ett tag.

Ord räcker inte med jag stödjer dig i tankarna av hela mitt hjärta så att du ska komma igen. Det måste du. Du startade tråden ju. :)

Kram!!

• WannabeFler

Ja och kram från mig, NinaCamilla och Mirakel! Bra trots allt att du fick komma till akuten. Det fanns ju nåt där inne, så du kan uppenbarligen bli gravid genom ÄD. Kan förstås inte låta bli att hoppas för din skull.

Och NinaCamilla jag håller med om allt som Lie skrev. Ge inte upp. Men drick nåt gott alkoholhaltigt i jul. Sen ny kula och fjärde gången gillt.

Tiil båda er och till er andra önskar jag en riktigt god jul. Ta vara på er och era kärlekar.

Med sorg i hjärtat för dem som haft en negativ upplevelse inför julen, men varm kram och full av beundran inför oss alla.

• WannabeFler

Skruttet69, åh så ledsamt! :'(

Det skulle ju inte gå så nu. Det var inte för tidigt att testa då?

Vila nu och ta hand om dig. Jag tänker på dig och hoppas på nya tag en dag.

Tänker på dig med Dustpuppy och hoppas på att din lilla håller sig kvar där inne ett tag. Men somsagt, du är tack och lov långt gången. Vill du ha sysselsättning under vilan och är WF- eller Ruzzlespelare så inboxa mig om du vill ha en sympatisk motspelerska. ;)

Tacksamhet och kramar till alla för all värme som finns här.

Från mig

• WannabeFler

Myran, skönt iaf att höra att din graviditet fortskrider :)

Känner så väl igen mig i din beskrivning.

Spännande med UL. Det blir lite mer verkligt efter det.

Kram.

• WannabeFler

Hej Äntligen73 och välkommen!

Härligt med nytt mod hopp och nytt försök. Håller tummarna för er. I Åbo rekommenderar de långtidsodling om det finns minst fem ägg i frysen, men jag vet inte om de kan tänka sig med tre. Hoppas ALLA klarar upptining.

Lycka till och håll oss gärna uppdaterade.

Kram

• WannabeFler

Dustpuppy, hoppas ni alla mår bra trots den plötsliga förlossningen och varmt grattis till er bebis!! Han är inte så mycket mindre än min son som föddes vecka 40+5 och var 47 cm, 2700 gram. Hur känner du dig? Anar att du blev rädd i efterhand för vad som kanske kunde ha hänt.

Varma tankar till er lilla familj!

Och till er andra; nu är tre ÄD-barn födda på tråden och fler är på väg. Vi kämpar var och en för sig och samtidigt tillsammans och ger inte upp i första taget. Skruttet krama din sambo också från mig och skicka styrka.

Det nya ÄD-året är på väg. Året då det kommer flera graviditeter och barn och tråden lever vidare.

Tycker om er alla

Varm krqm

• WannabeFler

Hej kanske pappa snart.

Håller tummarna för er! :) Det kan vara lite tidigt att testa än, därför svagt plus. Mitt plus på stickan var knappt märkbart dag 14, men ett par veckor senare var det klart synligt. Ni kan alltså vara gravida. Hoppas hoppas. Håll ut till onsdag och fortsätt med ordinerad medicinering. Lycka till.

Hör gärna av dig igen och berätta hur det går. Kram

• WannabeFler

Tack Lie71 och gott nytt år till dig och din fina familj och till alla i tråden.

Från mig och Klimpen.

I morgon är vi inne i 16 fulla veckor

Kram

• WannabeFler

Hej!

Dustpuppy, skönt att höra att ni fått komma hem. Låter som Lillen ser till att ni inte är sysslolösa. ;)

Kanske pappa snart; skönt med blygsamt positivt besked, jag håller tummarna för er. Hur kommer det sig att ni gör nytt test i Finland?

Ventus, härlig inställning. Rätt så. Keep up the good spirit så är du väl rustad om det inte lyckas med en gång. Jag hejar på dig! :)

Själv får jag allt svårare att hålla in magen. Försöker faktiskt inte ens längre. Oron är något mindre även om det fortfarande känns lite overkligt att det till somnaren kanske kanske blir en efterlängtad bebis. Omgivningen vet nu om det, inklusive de blivande storasyskonen och det känns skönt. Måtte nu bara allt gå väl hela vägen...

Läste en sak på Linnékliniken i Uppsalas hemsida som oroade lite. Där stod att de försökte undvika blastocyst och långtidsodling för det fanns en liten förhöjd risk för missbildningar på fostret om det odlats en längre tid i konstgjord miljö. Suck, ska man behöva oroa sig för det också... Ava har inte sagt eller skrivit något om det.

Känner ni till något om det?

Kramar till alla och varma tankar till er som kämpar extra (NinaCamilla) och andra som ej hörts av på en tid.

• WannabeFler

Vi betalade typ tre veckor i förväg. Ava vill att betalningen ska vara dem tillhanda innan insättning.

Och överföringen till finskt konto tar några dagar. Så klart helt riktigt att börja tänka över när betalningen ska ske.

Tjing

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011