Hej!
Dustpuppy, skönt att höra att ni fått komma hem. Låter som Lillen ser till att ni inte är sysslolösa. ;)
Kanske pappa snart; skönt med blygsamt positivt besked, jag håller tummarna för er. Hur kommer det sig att ni gör nytt test i Finland?
Ventus, härlig inställning. Rätt så. Keep up the good spirit så är du väl rustad om det inte lyckas med en gång. Jag hejar på dig! :)
Själv får jag allt svårare att hålla in magen. Försöker faktiskt inte ens längre. Oron är något mindre även om det fortfarande känns lite overkligt att det till somnaren kanske kanske blir en efterlängtad bebis. Omgivningen vet nu om det, inklusive de blivande storasyskonen och det känns skönt. Måtte nu bara allt gå väl hela vägen...
Läste en sak på Linnékliniken i Uppsalas hemsida som oroade lite. Där stod att de försökte undvika blastocyst och långtidsodling för det fanns en liten förhöjd risk för missbildningar på fostret om det odlats en längre tid i konstgjord miljö. Suck, ska man behöva oroa sig för det också... Ava har inte sagt eller skrivit något om det.
Känner ni till något om det?
Kramar till alla och varma tankar till er som kämpar extra (NinaCamilla) och andra som ej hörts av på en tid.