• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Bra beskriver Tabbs. Så kan jag göra ibland. Att kunna prata och beskriva vad man känner är a

• Draken

Oj, vad skumt kom bara med ett halvt meddelande...Skulle stått:

Bra beskrivet Tabbs. Så kan jag göra ibland. Att kunna prata och beskriva vad man känner är a och o.

Ja, har BIM i veckan.  Räknar med lördag så är det + några dagar...

Tabbs, ÄL-dags för dig också va?Glad   

• Draken

Ja, hoppas det känns bättre Catarina. Finns det något roligt du har att se fram emot?

Mtt 78 och tabbs, håller tummarna för positivt ÄL-test för er båda i veckan. Ni får uppdatera ossSkrattande

Nja, jag har knappast några "ovanliga tecken". Båda gångerna tidigare har jag känt på mig att testet skulle visa positivt innan BIM. Jag testade negativt på BIM en gång men visste ändå...och så kom ett plus tre dagar senare.
    Är på dag 28 idag (legat runt 26-32 senaste året) men har inga större förhoppningar... (positiva klubben härTungan ute)

• Draken

Nääää...om mensen inte kommit till helgen...hmm, är planen iaf...men planer har ju spruckit förutSkäms

• Draken

Vad spännande att ni ligger så lika... 
    Låt nu inte förkylningen sätta stopp för er. Håller med om att man inte är så sugen iofs...Ni får bunkra med nässpray så ni inte tappar andanGlad 

Starkt vetitusan...jag kan ju erkänna att jag inte har några test hemma... Hade jag haft det vet jag inte om det gått. Att gå och köpa känns som ett moment för mycket just nu...

• Draken

Vad söt du är Catarina och vad glad jag blir att allt känns bättre. Det ska ta mig tusan gå någon gång för oss också.

Kram :D

• Draken

Ahhh, bra idé Tabbs. GjortSkrattande

Ingen mens men känns som den är på väg...

Hoppas ni båda får positiva ÄL under helgen{#emotions_dlg.flower}       

• Draken

Njut ordentligt av era ÄL-tider nu... :D

Hann knappt tänka tanken att imorgon får jag ju testa...å så kom mensen. Suck!!!

• Draken
    CT11 skrev 2012-01-14 12:20:16 följande:
    Draken- beklagar!!! Bra då på ngt sätt att inte ha tänkt så mycket på det där med tester. Kram t dig! Hur går det för er andra;)? Själv tar jag det lugnt på barnfronten. Har inte fokuserat på det på sistone. Fick lite anti känslor iom missfallet, känns inge kul just nu. På något sätt blev jag väl lite anti hela familjegrejen. Börjar kännas bättre dock. I samband med utredningen den 23de kommer jag nog igång igen. Välbehövlig paus från all stress. Kram!

Gjorde inte så mycket den här gången av någon konstig anledning...haft en stor tenta att fokusera på och lär väl behöva göra omtenta också så ska försöka hålla tankarna på det nästa gång också... När mensen kommer nästa gång ska jag boka tid för utredning jag med...

Nog om mig...

Catarina, vet precis hur du känner. För mig går det också upp och ner. Från att i vissa perioder vara jättesugen till att i andra tappa sugen totalt. Skönt att det känns bättre iaf.

Mtt och Tabbs, nu hoppas hoppas vi att den fastnar.

Kram till er alla           

• Draken

Ja, som sagt, kroppen är märklig den...
    Mtt, tänker ungefär som du...har en massa skidresor att se fram emot och after ski är ju såååå roligt...Skrattande
    (...men som sagt...hellre ett barn än att kunna festa på en after ski...det kan jag ju rätt väl vid 32 års ålder...) Man måste väl se det positiva i saker för att inte deppa ner totalt...så på något sätt är jag glad att jag är en sådan partyprisse...hmmm, om det nu inte är det som sätter käppar i hjulet... Fasiken vad man kan vända och vrida på allt.
    Tabbs och Mtt, inte så långt kvar till BIM för er nu då. Spännande...Drömmer       

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?