30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Bra beskriver Tabbs. Så kan jag göra ibland. Att kunna prata och beskriva vad man känner är a
Bra beskriver Tabbs. Så kan jag göra ibland. Att kunna prata och beskriva vad man känner är a
Oj, vad skumt kom bara med ett halvt meddelande...Skulle stått:
Bra beskrivet Tabbs. Så kan jag göra ibland. Att kunna prata och beskriva vad man känner är a och o.
Ja, har BIM i veckan. Räknar med lördag så är det + några dagar...
Tabbs, ÄL-dags för dig också va?
Ja, hoppas det känns bättre Catarina. Finns det något roligt du har att se fram emot?
Mtt 78 och tabbs, håller tummarna för positivt ÄL-test för er båda i veckan. Ni får uppdatera oss
Nja, jag har knappast några "ovanliga tecken". Båda gångerna tidigare har jag känt på mig att testet skulle visa positivt innan BIM. Jag testade negativt på BIM en gång men visste ändå...och så kom ett plus tre dagar senare.
Är på dag 28 idag (legat runt 26-32 senaste året) men har inga större förhoppningar... (positiva klubben här)
Nääää...om mensen inte kommit till helgen...hmm, är planen iaf...men planer har ju spruckit förut
Vad spännande att ni ligger så lika...
Låt nu inte förkylningen sätta stopp för er. Håller med om att man inte är så sugen iofs...Ni får bunkra med nässpray så ni inte tappar andan
Starkt vetitusan...jag kan ju erkänna att jag inte har några test hemma... Hade jag haft det vet jag inte om det gått. Att gå och köpa känns som ett moment för mycket just nu...
Vad söt du är Catarina och vad glad jag blir att allt känns bättre. Det ska ta mig tusan gå någon gång för oss också.
Kram :D
Ahhh, bra idé Tabbs. Gjort
Ingen mens men känns som den är på väg...
Hoppas ni båda får positiva ÄL under helgen
Njut ordentligt av era ÄL-tider nu... :D
Hann knappt tänka tanken att imorgon får jag ju testa...å så kom mensen. Suck!!!
Ja, som sagt, kroppen är märklig den...
Mtt, tänker ungefär som du...har en massa skidresor att se fram emot och after ski är ju såååå roligt...
(...men som sagt...hellre ett barn än att kunna festa på en after ski...det kan jag ju rätt väl vid 32 års ålder...) Man måste väl se det positiva i saker för att inte deppa ner totalt...så på något sätt är jag glad att jag är en sådan partyprisse...hmmm, om det nu inte är det som sätter käppar i hjulet... Fasiken vad man kan vända och vrida på allt.
Tabbs och Mtt, inte så långt kvar till BIM för er nu då. Spännande...