30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tror jag vågar mig på att slänga in en liten bild från dagen också:)
Hoppas inte biverkningarna blir värre...
Håller tummarna att det ser bra ut med äggblåsor idag:)
Tm hur går det??
Själv fick jag igår mens, så inget mirakel den här gången heller...trots bröllop o minihoneymoon m.m.:(
Ringde kliniken idag o ska dit den 27:e för UL...då kollar de slemhinna m.m. o bestämmer när det är dax att sätta in den lilla eskimån (om den överlever upptining, vilket jag sjukt nog helt iskallt :) räknar med...)
Så nu e vi på g igen..hoppas de senaste månadernas mer avslappnade attityd, mitt "sunda" leverne o annat innebär ngt positivt o att det NU, nu äntligen är vår tur!!!
skulle passa fin fint med bebis i juli nästa år:) bara fyra år efter att vi började försöka...
Ha d gott!
TM, förstår att det kan kännas lite deppigt...men det behövs ju egentligen bara ett ägg...
vet att det är klen tröst o inte gör att man kan slappna av..men många ägg behöver ju inte betyda att dom är bra...
Men hur som hoppas att detta ägg befruktas fint o att det är det som kommer bli ert barn:)
Håller tummarna!
Använde du samma mediciner o doser som förra gången?
Vi har tre små i frysen..de tinar ett i taget så klarar inte det första upptiningen så tar man nästa osv...
Åh TM vad skönt att höra!!
Hoppas hoppas att det vill boa in sig ordentlig nu:)
När är testdag?
Åh en vecka kvar då! Hoppas den går fort:)
Håller tummarna så dom blånar!
Jo måste vara positivt att känna sig lugnare:)
Jag börjar spänna mig känner jag...ont axlar o huvudet redan.. tycker tiden sniglar sig fram...
Men borde väl bli insättning ngn gång under nästa vecka som jag fattat det..
Hej på er!
TM hur går det?? Vad tror du? nervös?
Härlig mage tjingeling:) Hann du börja fixa i helgen?
Själv va jag hos läkaren i fredags, allt såg bra ut..
ska ta ägglossningsspruta ikväll, börja med progesteron på fredag och på måndag om en vecka är det återföring av fryst litet embryo:) att jag tar ägglossningsspruta o så är ju för att fasa ihop min cykel med åldern på embryot...:)
åh e så jädrans otålig! Nu måste det fasen gå, jag e såå less på att vänta:)
Hej på er!
Tog ovitrellen igår, efter mkt om o men:)
När jag skulle hämta ut den på apoteket efter jobbet fanns det inget recept! Gah! O jag hade inget "akutnummer" med mig, så det var bara att sätta sig på pendeln hem, leta fram numret o försöka få tag på ngn... Som tur va fick jag tag på min läkare o hon bad så hemskt mkt om ursäkt o ordnade receptet med en gång.. Fick sätta mig på pendeln tillbaks till stán eftersom det bara var där det fanns ett apoteket öppet.. men slutade väl iaf och tog min ovitrellespruta på utsatt tid:)
Nu laddar vi för måndag och hoppas att ngra av de små i frysen överlever upptiningen! Men det är visst 80% chans att de överlever..o vi har tre st i frysen..så något måste ju klara sig för att sättas in!?
TM- HUR går det? jag tänker på dig hela tiden:)
Tjingeling- då får han baske mig fixa i veckan:)
TM- håller tummarna stenhårt idag att det är positiva besked!!
Mensvärk kan ju lika gärna vara växtvärk...
Hoppas hoppas...
Sprutan imåndags gör sitt, världens ägglossningsvärk...
TM- hur har det gått?
Sitter som på nålar här...hoppas så intensivt för dig...