• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Hej på er!

Hur är det?

Tjingeling- hur går det?

Själv så borde jag väl ha haft ÄL tycker jag är på dag 16...men vet inte säkert eftersom jag inte testat med ÄL-test denna månaden...Nästa månad får det återinföras det är ju alldeles för jobbigt att inte ha koll;)
    Så nu väntar jag väl o börjar leta symptom ngn gång nästa vecka;)

I helgen åker vi till Gotland o rekar lite inför bröllopet o ska också se Petra Marklund så det blir nog kul!

Ha d gott alla!!

• Tabbs2

Tjingeling- ha det så himla skönt i alperna:) försök njut av sol o go mat!
    Jo vi har väl fått till d hyfsat tror jag, men vet som sagt inte alls...Vi får se;)

Ha d bra!

• Tabbs2

Hej på er! Hur är det? Haft en bra helg?

Jag har haft en härlig helg på Gotland:)
    Fick ägglossningsflytning och lite värk på lördagen så det fick bli en snabbis i svärföräldrarnas källartoa;) Är säker på att ÄL va då så nu är det bara att vänta...tur att jag känner så väl ibland, underlättar ju lite..

Ha en bra vecka alla!

• Tabbs2

TM vad skönt att allt gick bra! Det lät ju positivt trots allt eller? Hoppas nu att detta ger en extra boost!

• Tabbs2
    Snöuggla skrev 2013-03-21 11:47:37 följande:
    Hej tjejer kolla klippet på tv 4 morgon om missfall. Min vän har även startat företag om barnlöshet efter 4 missfall . ascolta heter det. Gilla på Facebook :) kram

Har du länkar (både klipp och företaget) jag hittar inte...
  • Tabbs2

Hej på er!

Draken va underbart att höra att er lille kille mår så bra:) Tänk va härligt i sommar när han kryper runt o har sig;)
    Förstår också att det känns mkt o jobbigt med renovering o plugg o annat...försök bena ut det o ta en sak i taget...ha inte dåligt samvete!

TM- hur mår du nu?

Tjingeling du är väl på semester men hoppas att du fortf e gravid?

Själv har jag väl om om ngn dag, men känner inget åt varken det ena eller andra hållet...Om det inte blir ngt nu så blir det någ så ändå att vi ringer vårdgarantikansliet nästa vecka o ber om att få komma till Falun... vi sa ju första att vi skulle vänta på Stockholm men nu börjar mitt tålamod tryta och jag skulle gärna vilja hinna göra ett försök innan sommaren...

Kram på er!

• Tabbs2

Hej på er!
    Hur är det? Har ni haft en bra påsk?

Jag har haft det skönt med go mat o fint väder, men inget plus...utan tanten kom i lördags..
    Ringde faktiskt vårdgarantikansliet redan i torsdags...hade ju tänkt välja Flaun istället men de har tydligen börjat samarbeta med en klinik vid StGörans sjukhus här i stockholm o det var inte lång kö dit heller..så nu står vi i kö dit istället o blir förhoppningsvis kallade  inom en månad....Hoppas hoppas att vi hinner med ett försök innan sommaren iaf...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?