• CT11

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tabbs2 skrev 2012-11-21 09:49:59 följande:

Gomorron!

Äl+5, hittills har det gått rätt bra att vänta o inte tänka för mkt...har en känsla av att kommande vecka inte blir lika lätt... Har mkt inplanerat iaf så det är bra...jag o sambon firar 10 år imorgon o ska överraska honom med yasuragispa o middag m.m. på fredag...

Jag klarar fortfarande inte riktigt av att tänka på att min kompis ska ha barn igen... gör jag det känner jag mig bara väldigt misslyckad..hennes kropp bara producerar barn på löpande band- hon kan fortsätta leva som vanligt osv... medan min kropp inte klarar behålla ngt o jag måste ändra mitt liv så fort jag blir gravid:(

tm- hur känns d idag?

CT_ hur mår du?

Draken o snöuggla hoppas ni har det mysigt och bra med era små?

Ja, fy tusan för orättvisan. Den är så onådig. Jag har fortfarande ambivalenta känslor för min svägerskas 3dje barn... Kan inte riktigt tycka om det barnet... Vi var mitt uppe i allt då och så bara fick hon tre på raken hur lätt som helst... Inte kul. 
  • CT11

Draken- De heter Sertralin, vet du ngt om dem? Vet du något annat som är viktigt att veta om anti-depp piller och graviditetFlört

Tabbs- Laddad inför Yasuragi? Sjukt mysigt ju! Så romantiskt att ni firar 10 år, det är rätt så länge! Jag blev inspirerad av dig så vi ska också åka iväg i helgen. Skönt att komma bort och tänka på annat!

Tm- Hur mår du?

Ego- mår helt ok idag. Tack vare min "lista" som jag publicerade här så har jag verkligen börjat konkretisera rädslan och det känns bättre. Iof är bebis fortfarande i säte, så vändningsförsök ska bokas på onsdag nästa vecka.... Vem vet, kanske blir det snitt haha vilken komisk vändning! Typiskt Livet att vända sådär.  

• CT11

Tabbs- skönt att ni blev vänner igen! Alla par har ju lite "sin grej" men skönt att ni kan skratta åt det:). Så här p hösten behövs ju humor!! Men det låter lite spännande ändå med dina symptom? Hur lång lutealfas har du? Dag 10 kanske är lite tidigt för att testa?? Hoppas!!!!!!

• CT11

Ego- min helg var trevlig och mysig. Sov som en stock på lördagen, det var länge sen. Tror det var tack vare simmade och bastade (kort stund). Det var så otroligt skönt att röra på sig, varför gör jag inte det mera??!! Har börjat ta tabletterna. Sambon kom över den värsta rädslan (påverkan p barnet och att jag ska "förändras") så jag kör på med 25 mg/dag. Känns ok hittills. Lite ökad stresskänsla men mörkret är faktiskt lite ljusare!

• CT11
    Snöuggla skrev 2012-11-23 13:14:24 följande:
    Min lilla plutt har ätit in sin tappade vikt och väger nu 3075g :) BVC tyckte inte hon kändes som för tidigt född:) exemplarisk bebis sa dom ,stolt mamma :)

Angående antidepressiva , jag känner de som ätit dem hela grav och det har gått bra . Resonemanget har då precis varit att det är sämre om mamman är i depression. Så tror läkaren att det är bäst är det nog ingen fara :) mamma är viktig och måste må bra :)
    Grattis! Måste kännas underbart med så "bra" betyg på sin bebis!
  • CT11

Oj oj Tabbs! Förlåt för nu spär jag på hetsen, men prova att testa med äl stickor och se om du får stegring på dem. De visar om du är gravid med 2 streck, precis som vid äl..... Hoppas nu för faaan!!!!!!!!

• CT11

Åh, faan. Åååå va surt! Men inget är väl helt hundra förrän mensen kommer... Jag håller tummarna...!!

• CT11
    Tabbs2 skrev 2012-11-29 06:48:43 följande:
    Kan inte riktigt tro att detta är sant...men idag blir det ett svagt tydligt streck inom avläsnings tiden... Man ser det utan att hålla upp det mot lampan;) Känner inte så mkt...lite ömma bröstvårtor men d va mer för ngra dagar sen...lite mensvärk o tyvärr fortfarande lite bruna flytningar:( Tänker inte säga ngt till sambon förrän det ev blir positivt på ett digitalt test... Så håll nu tummarna för fasiken att detta håller i sig!!!
    GaaaahhhhH!!!!!!!!!!!!! Spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FörvånadSkrattandeSoligDrömmer Som Tm sa- det är såååå dags för fler plus i tråden nu! 
  • CT11
    {#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower}
    19/11 tm78  
    21/11 tm78 (Testdag)
    ca 30/11 tabbs   

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v38 CT11  

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken   
    121203 Snöuggla 
    121220 CT 

ÄppleCOMING UPÄpple 
     30/11 Vändningsförsök på SÖS, CT

11/12 återbesök gyn få provresultat m.m., tabbs

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!! 
    JLD's lille son! 
    Snöugglas lilla dotter!!
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?