• Tabbs2

tm- det behövs ju bara ett ägg egentligen:) Men förstår att du känner dig lite nedstämd... men det kan ju också va så att alla inte riktigt syns heller...
    ändrar de något med dina sprutor?
    Hört många som säger att första IVF är som en försöksomgång för att se hur kroppen reagerar o så...men förstår din frustration...
    Hoppas iaf att det ser bra ut nästa VUL o att du får ut tre riktiga topnoch ägg!
    Om det inte blir ngt äggplock måste ni ändå  betala då eller kör de om på nytt med sprutor m.m. på "samma" omgång liksom? (men dit kommer ni ju inte men undra bara:) )

snöuggla. oj oj bara 39 dgr kvar! Förstår att det börjar kännas tungt o så men snart så är det över:)

kram på er!

• Tabbs2
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower} 
    ca 31/10 tabbs

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v36 JLD1979
    v35 Snöuggla
    v32 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121021, JLD1979 
    121114, Draken 
    121203 Snöuggla 
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple 
    24/10 VUL, tm78
    12/11 äggledarspolning, tabbs
    11/12 återbesök gyn få provresultat m.m., tabbs

BabyFÖDDABaby
    Drakens lille son!!
  • Tabbs2

tm- förstår att du känner dig ledsen o uppgiven...Men du ska se att det ordnar sig! På måndag kommer äggen att ha växt på sig o sen blir det äggplock:) det behöver inte alltid vara bra att få massa ägg heller- risk för överstimulering o dålig kvalité m.m så det kommer att bli alldeles lagom antal ägg som är alldeles lagom mogna:) Många läkare vill att äggen ska växa långsamt- man får bäst kvalité då! plus som sagt det räcker ju med ett ägg eg:)

• Tabbs2

Hallåj!
    Fy fasiken va d e kallt! Ska det vara så här nu fram till april usch...

CT- inte läst artikeln...att slemhinnan är viktig har man ju förstått...gav de några tips på hur man kan förbättra den?

Snöuggla- va kul att bebis e fixerad, då flyter ju allt på som d ska?:)

tm- d e ju tyvärr inte mycket med allt det här som man kan påverka...bara hålla tummarna att går fint ändå...hoppas du kan känna dig mer hoppfull efter VUL på måndag..

Mannen va på sjukhuset igår o lämnade sitt spermaprov- gött så e d ur världen iaf:)

Jag känner inget o eftersom jag inte fått ngn nidblödning än som jag typ alltid fått så börjar jag redan deppa ihop att det inte blir ngt...ja knäpp e bara förnamnet:)

Men snaart e d helg tack o lov!

• Tabbs2
    Draken skrev 2012-10-26 09:52:46 följande:
    Tabbs, jag fick nidblödning när jag hade missfallen men inte den lyckade gången :D

Ok, då ska jag vänta lite med att deppa ihop då:)
  • Tabbs2

Hej på er!

Hoppas ni haft en fin helg?

tm- hoppas verkligen det ser bra ut på VUL idag! Håller tummarna och väntar spänt på uppdatering!

• Tabbs2

Tm- va positivt att det går i rätt riktning:) Hoppas nu att d mognar på sig fint till på ons:) Själv känner jag inget..inga ömma bröst ens som jag haft iaf de senaste månaderna innan mens... Det enda e pyttelite mensvärk... Inställd på mens o e i mina tankar redan vid ivf. Nu på väg mot afrikansk dans o dansa bort lite frustration o besvikelse... Kram på er

• Tabbs2

ÄL+12 (?) o negativt test..så nu kan jag väl ge upp lite o bryta ihop eller hur?;)
    "Skönt" att ha fler prover o äggledarspolningen "att se fram emot"...

Draken- hoppas att sonen fortfarande växer bra?

Hur mår ni andra gravida?

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?