• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

HjärtaÄLHjärta
    ca 3-5/5 Tabbs
    ca 21-23/4 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 18/5 Tabbs
    ca 7/5 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid
    v15 JLD1979
    v13 Draken 
    v9 Snöuggla
    v 7 CT11   

Nalle BF Nalle
    121026, JLD1979
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus enl läk, pga min hjärtformade livmoder
    121201 Snöuggla (om jag räknat rätt)

BabyFÖDDABaby
  • Draken

Tack Tabbs! Känns som om man ska till rättegången och få sin dom. Håller tummarna för att du får se den glada gubben snarastGlad

• Draken

Åh, vad ni är söta! 14.30 ska vi dit. Har hjärtklappning redan nu. Lovar att höra av mig asap.

• Draken

En snabb uppdatering nu. Den lever! 60,5 mm. Två armar, två ben, urinblåsa och magsäck kunde vi se. Gud vilken lättnad.

• Draken

Tack för alla fina ord! Man ska ju inte ropa hej men känner mig iaf lite lugnare och ska försöka njuta lite nu (som du skrev Tm).

CT, har du fått någon ny tid för VUL?

Tabbs, har gubben dykt upp? Hoppas ni får en riktig myshelg.

Tm, snart BIM, hur mår du?

JLD, du närmar dig ju RUL. Spännande! Visst ville ni veta könet?

Snöuggla, hur mår du?             

• Draken
    Snöuggla skrev 2012-05-03 20:37:52 följande:
    Härligt :) Vilken vecka är du i nu?

Mår illa typ hela dagarna, har offrat mig och tar en lergiigan innan jag åker till jobbet för att kunna stå ut. Har ett pedagogiskt yrke så jag kan inte ta paus och äta när jag vill tyvärr. Igår smakade det mysko beskt i munnen också. Så har jag fortfarande ömma bröst.

Men det är värt det.Tänker att det betyder att den mår bra och växer. Det är ju faktiskt positivt 

Vecka 13, 12+5 enl. UL idag.

Ja, fy för illamående men håller med, man ska se det positivt. Det där beska har jag också känt ibland. Visst hade du din KUB/NUPP-tid i maj?    

• Draken

Det är ingen fågelnäbb utan h*n ligger med händerna vid huvudet Flört
  • Draken

Snöuggla, haha, så stor är den inte min lilla...på mig syns det inte ett skvatt än... Men då har du inte så många veckor innan ditt Nupp-ultraljud. Spännande! Vill ni veta kön? En del säger ju att duktiga uskare kan se redan i vecka 12.

Tm, håller med. Att inte känna innan BIM är ett gott tecken. Hoppas hoppas!

Tabbs, en gång kan räcka alldeles utmärkt.

JLD, ja, denna väntan på undersökningar. Man får försöka sysselsätta sig med annat helt enkelt. Är du fortf i spökveckorna?

CT, vad bra att du fick en tid så snabbt. Du ska se att det tickar på som bara den. Vad är du i när du ska dit 7+?

• Draken

Tm, de gånger jag plussat har jag skitit i allt. Levt loppan och festat som tusan (är en riktig partyprisse i vanl. fall). Kan inte svara på om jag ätit mögelostar el inte då jag inte tänkt så mkt de ggr som sagt.
    Vet inte om det är till någon hjälp men jag tror att det bästa är att leva så vanligt som möjligt...så gott det går... :) Jag hade druckit vin och ätit ost...men det är jag det.

• Draken

JLD, duktigt! Gravidförsäkringen alltså...
    Fick du fler bilder från Nupp? Tänkte om du vill att vi ska gissa kön? (för visst vill du veta)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?