• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

CT o Draken, jag känner så mig er..den där ångesten när man ser blod är obeskrivlig...
    Men man kan ju som sagts få blödningar av alla möjliga o omöjliga anledningar...men det är onödigt stressande...
    Hoppas hur som att det inte är ngn fara!
    O CT som Draken sa så är din lill' så väl skyddad nu så det ska nog inte vara ngn fara...Har du fått ngn tid för VUL?
    O Draken Nupp imorrn då, kommer hålla tummarna stenhårt:)

Ego- ingen gald gubbe än men snart tror jag:)

• Tabbs2

Draken tänker så på dig:) du hör väl av dig så fort du bara kan:)

• Tabbs2
    Draken skrev 2012-05-03 11:12:36 följande:
    Åh, vad ni är söta! 14.30 ska vi dit. Har hjärtklappning redan nu. Lovar att höra av mig asap.
    Djupa andetag:) det kommer gå bra...kram
  • Tabbs2

Draken- vilken lycka:) gud va underbart blir alldeles tårögd:) Nu händer det, det här kommer gå bra:)

• Tabbs2

Åh Draken vilken mysig bild:) En liten människa verkligen:)

Jag fick glad gubbe igår på eftermiddagen, o "inatt" blev jag en glad tjej:) Å d va nog allt vi hinner med den här gången tyvärr men d få räcka...

Ha en bra helg!

Kram kram

• Tabbs2

CT- håller tummarna för dig runt elva:)

tm- det blir ju ett väldans trölit liv om man hela tiden ska leva som om man kanske är gravid m.m. Jag hade ätit ost o druckit vin, men kanske inte supit mig full...gjort allt med lite måtta alltså:)

Jag fick glad gubbe i to em, fre och lö fm... (fick till d en gång till lö morgon så d känns bra...) haft sån jädra ägglossningssmärta att jag knappt kunnat sitta upp:( o igår o idag kom spottings så d va nog en jädrans ägglossning (hoppas på d)....ÄL va nog i lördags så nu blir d till att vänta o se (igen)...

Kram på er!

• Tabbs2

Godmorning!

Fina tapeter JLD:) Jag är lite "allergisk" mot barntapeter men d här va ju fina..men kanske att jag skulle köpa små bitar o rama in istället:) Förresten hur går det med din kost o så?

CT- hur kännsd idag? Tror du att kan slappna av lite nu?

Ego- Blöder idag oxå...fattar inte riktigt..håller min kropp på att kajka ihop totalt eller vad e d frågan om? Kommer färskt blod med lite klumpar i (ursäkta äckel) inte mycket men måste ha trosskydd o så...Hur fasiken ska nått kunna fastna o växa om jag blöder hela tiden? o vart kommer d ifrån? Om d är från ägglossningen så tycker man ju att det borde kommit ut nu o i alla fall inte fortfarande vara färskt eller? Jaja inte mkt att göra åt antar jag...

• Tabbs2

Hej på er!

CT- låter bra att du får prata med ngn och himla skönt att du känner dig bättre:)

tm- hur känns d idag? klarat dig från att testa? D bästa är väl att vänta till BIM eller efter innan man testar, men vem fasen har sånt tålamod;)

Tror inte att ni som går på mack-dieten behöver va så oroliga för att den lill* inte får i sig näring...d tror jag går bra ändå:) är det inte så att fostret tar det som den behöver o så är det kvinnan som får lida istället?

Draken- har du gått ut offentligt nu med din graviditet?
    Hur gör ni andra?

Ego- Tror tyvärr inte alls på nidblödning, men möjligtvis en väldigt lång ÄL-blödning (eller att ngt är fel...) Ser inte alls ut som de nidblödningar jag haft o dessutom har det ju sett likadant ut sen en dag efter ÄL...har heller aldrig haft nidblödning så tidigt..så näe d är helt uteslutet..:( lite bättre idag- bara lite bruna spottings...

• Tabbs2

tm- va tråkigt med neg gravtest, men skönt att du ändå verkar på bra humör:)
    Spännande o så vad du tycker om akupunkturen!

Jag ringde gyn o frågade om blödningarna o om jag skulle boka en tid...hon tyckte jag skulle avvakta o se hur blödningen blev..sen tyckte hon att jag skulle ta mitt cellprov..som jag dumt nog inte gjort än, men får pallra mig iväg nästa vecka då...fattas bara att det skulle vara ngt sånt jädra tjafs oxå...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?